کد خبر: 4652
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 مهر 1396 - 10:00   24 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان در هفته پنجم لیگ یک کشور مهمان فجرسپاسی می باشد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایرانجوان بوشهر و فجرسپاسی شیراز در ایستگاه ششم لیگ دسته اول کشور در حالی به مصاف هم می روند که روزگار عجیب و غریبی را تجربه می کنند. ایرانجوان بعد از پنج هفته تنها 2 امتیاز جمع کرده است و اصلا حال روز خوبی ندارد و این بازی می تواند حکم مرگ و زندگی باشد، دیداری که از دست دادن امتیاز در آن می تواند تیم هفتاد ساله بوشهری را حسابی به دردسر بیاندازد. مفتخر که شجاعانه این تیم را در کمتر از 15 روز جمع کرد و راهی مسابقات کرد سخت ترین روزهای ورزشی خود را سپری می کند و دیداری سرنوشت ساز برای مفتخر و ایرانجوان است. ایرانجوان در هفته های اخیر پیشرفت هایی داشته است اما ختم به نتیجه مدنظر نشده است. تا در قعر جدول قرار بگیرد. و جزء کاندیداهای سقوط باشد.

 

فجر سپاسی شیراز که میزبان این دیدار است لیگ را خوب شروع نکرد اما رفته به رفته رو آمدند و توانستند امتیازات لازم را کسب کنند و روند صعودی را در پیش گرفته اند و نگاه جدی به بالای جدول دارد. شاگردان کلانتری در این دیدار خانگی به چیزی غیر از 3 امتیاز فکر نمی کنند. تا از قافله مدعیان بیش از این عقب نیفتند.

 

فجری ها هماننند سالیان گذشته در این فصل نیز از دو بازیکن بوشهری که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی بهر می برند. دو بازیکنی دست بر قضا عضو ایرانجوان بوده اند. امین مشایخ و رامین دهقانی دو بازیکن بوشهری فجر هستند که از همین ایرانجوان راهی این تیم شده اند.

 

دیدار فجرسپاسی شیراز و ایرانجوان بوشهر از هفته ششم لیگ دسته اول آزادگان امروز یکشنبه 2 مهرماه 96 ساعت 15:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار میگردد.

 

فجرسپاسی شیراز – ایرانجوان بوشهر - ساعت 15:30 ورزشگاه حافظیه شیراز
مصطفی بینش – مهدی سیفی – محمد نوری – عباس صادقی – ناظر: ایرج نظری
 

 






نظـــرات شمـــا