کد خبر: 4679
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1396 - 19:00   27 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور شاهین شهرداری مقابل میزبان یزدی خود با ۴ گل به پیروزی دست یافت.

دستجردی یزد 0
شاهین شهرداری بوشهر4
گل: مجید خدابنده لو (دقیقه 62 و 45)، عباس پورخسروانی(58) و میلاد صارمی(60)

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ این دیدار با تأخیری 50 دقیقه ای آغاز شد. اما باز هم این شاهین بود که حاکم مطلق بازی بود و به خواسته خود رسید. کللی فرد که در این دیدار خارج از خانه ترکیبی متحول شده را به میدان فرستاده بود و چندین بازیکن فیکس و باتجربه خود را روی نیمکت نشانده بود.  تغییراتکه باعث شد شاهین حاکم میدان بشد و با میدان داری بارها خلق موقعیت کند که ماحصل آن رسیدن به چهار گل و برتری قاطع در شهر بادگیرها بود.  

 

شاهینی ها در نیمه اول روی فرار دیدنی محمد محبی و پاس در عرض برای خدابنده لو به گل اول رسیدند. تا این نیمه با برتری یک گله راهی رختکن شوند. در نیمه دوم باز هم شاهین روی پاس زیبای خدابنده لو و فرار عباس پورخسروانی به گل دوم رسیدند. گل سوم نیز توسط صارمی تازه وارد روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. و گل چهارم نیز باز هم توسط خدابنده لو به ثمر رسید. بعد از این چهار گل تیم یزدی که بدجور بازنده شده بود دست به حملاتی زد که منجر به گرفتن یک پنالتی شد. پنالتی که نعمتی دروازه بان شاهین در این دیدار به زیبایی مهار کرد. تا شاهین در کویر برد قاطعی را به دست آورد.

شاهین شهرداری بوشهر با این برد 10 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

 

ترکیب شاهین شهرداری :

محمد علی نعمتی، اکبر بختیاری، محسن ارزانی(میلاد صارمی44(میلاد ظفریان"85")، بهروز نوروزی فرد، محمد محبی، امید سلطانی، اسماعیل قروی، میلاد فیاض بخش، مجید خدابنده لو، عباس پور خسروانی(مهدی چاهکوتاه زاده85"")، محسن وفایی

سرمربی: حمید کللی فرد

 






نظـــرات شمـــا