کد خبر: 4731
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1396 - 10:00   8 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مربی تیم فوتبال نونهالان استقلال بوشهر گفت: این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور در اوج آمادگی بسر می برد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ فرزاد شعبان زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با آغاز بموقع تمرین های پیش فصل اکنون بازیکنان آینده دار و با انگیزه تیم استقلال بوشهر به بالاترین سطح آمادگی دست پیدا کرده اند.
وی بیان کرد: این تیم روز جمعه نیز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم سپاهان عالی شهر قرار گرفت که توانست با نتیجه قاطع 6 بر 1 حریف خود را شکست دهد.
شعبان زاده ادامه داد: استقلال بوشهر امسال ششمین حضور خود را در لیگ برتر فوتبال کشور تجربه می کند و سودای رسیدن به مرحله دوم مسابقات و کسب نتیجه ای در خور شان استان بوشهر را در سر می پروراند.
مربی استقلال بوشهر یادآور شد: استقلال در نخستین بازی های خود در لیگ برتر میهمان آریان اهواز است که با شایستگی و درایت بازیکنان خود امید به کسب امتیاز از این بازی داریم.
شعبان زاده بیان کرد: عمده بازیکنان این تیم را رده سنی 14 سال تشکیل می دهند که با هدف آینده سازی برای تیم هشت بازیکن رده سنی 13 سال نیز در این جمع وجود دارد که این امر با هدف آینده سازی برای تیم صورت گرفته است.
وی افزود: بازیکنان انتخاب شده پس از تمرین و تست های کارشناسانه انتخاب شده و هر کدام از آنها به تنهایی می توانند پدیده ای برای آینده فوتبال استان بوشهر باشند.
وی گفت: بازیکنان استقلال با وجود سن کم خود دارای ظرفیت های فراوان هستند که هر کدام از آنها می توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
شعبان زاده ادامه داد: در سال جاری که شمار قابل توجهی از بازیکنان تیم های سطح بالای فوتبال استان را بازیکنان غیربومی تشکیل می دهند با تکیه بر ظرفیت های موجود در رده های سنی پایه تیم های هم استانی را از جذب بازیکنان غیربومی بی نیاز کنیم.
وی گفت:با توجه به اینکه این تیم با هزینه های شخصی راهی مسابقات می شود امیدواریم مسئولان استان نیز استعدادهای نونهال استان را دریابند و به حمایت از آنها بشتابند.
سرمربیگری تیم استقلال بر عهده حمید پوربهی، کمک اول آن فرزاد شعبان زاده و مربی درازه بانان آن نیز عبدالله احتشامی است.






نظـــرات شمـــا