کد خبر: 4764
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1396 - 10:00   16 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان در هفته نهم لیگ یک مهمان گل گهر سیرجان می باشد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ دیدار تیم های گل گهر سیرجان و ایرانجوان بوشهر از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی برگزار خواهد شد. که ایرانجوان در این روزهای با انواع و اقسام مشکلات عجیب و خودساخته دست و پنجه نرم می کند در حسرت 3 امتیاز می سوزد و گل گهر هم در اندیشه بالانشینی به سر می برد.

 بگوویچ که فصل را خوب شروع نکرده بود با کنار گذاشتن چند بازیکن و مربی و گرفتن امتیازهای حساس بخصوص در هفته گذشته مقابل میزبان خود فجرسپاسی شیراز دوباره جان تازه ای گرفته است. تا به فاصله ۴ امتیازی از صدر جدول برسند. اما ایرانجوان بوشهر حتی با ایجاد تغییرات در کادر فنی و آمدن دلگرم نیز همچنان در حسرت برد بسر می برند و تنها با اندوخته ۳ امتیازی در جدول هجده تیمی در رتبه هفدهم قرار دارند.

ایرانجوانی ها در ۸ هفته گذشته در تمام بازیهای خارج از خانه خود باخته اند و تنها یک مساوی مقابل ماشین سازی بدست آورده اند اما شاگردان بگووویچ در خانه خوب عمل کرده اند و توانسته اند 6 امتیاز بگیرند و هنوز باختی در خانه متحمل نشده اند.

 ایرانجوان تا به اینجای کار رده دوم ضعیف ترین خط دفاعی و حمله لیگ را با 12 گل خورده و 5 گل زده با اقتدار یدک می کشد، در آن سوی میدان نیز گل گهر چهارمین خط حمله لیگ را دارد با 9 گل زده و دارای خط دفاعی متوسطی با دریافت 8 گل می باشد.

 3 امتیاز در این مسابقه برای هر دو تیم حائز اهمیت است و حکم مرگ و زندگی دارد چرا که می تواند چراغ راه آینده هر دو تیم باشد. گل گهر که سال گذشته تا یک قدمی لیگ برتری پیش رفته بود در این فصل هم امیدوار به بالانشینی و نگاهی به صعود دارد. ایرانجوان هم که نشان داده مستعد سقوط می باشد باید 3 امتیاز را بدست آورد تا بلکه در آینده ورق برای این تیم که بیش از نیم قرن قدمت دارد برگردد و شراط برایش چراغ سبز شود.

گفتنی است  این دیدار از شبکه شما پخش مستقیم می شود.

 

دوشنبه 24 مهر 96
گل گهر سیرجان-ایرانجوان بوشهر- ساعت 15 ورزگاه امام علی
روح اله شریفی–محمدرضا طالبی–حمید نادری–پیام ساری اصلانی–ناظر: رامین عرفانیان






نظـــرات شمـــا