کد خبر: 4766
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1396 - 19:00   16 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مربی ایرانجوان بوشهر گفت: ما برای 3 امتیاز آمده بودیم، خدا کمک کرد و بچه تلاش کردند خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم.

به گزارش ورزش بوشهر؛ سعید مفتخر مربی ایرانجوان بوشهر بعد از برد مقابل گل گهر در جمع خبرنگاران گفت: برای مساوی یا باخت نیامده بودیم زیرا که در بازیهای قبل نتیجه نگرفته بودیم. و دنبال سه امتیاز بودیم. در این یک هفته بخوبی تیم گل گهر را آنالیز کرده بودیم. می دانستیم که فشار زیادی روی کادرفنی سیرجان است و می خواهند امتیاز بگیرند ما هم از این نُرم تفکرات استفاده کردیم و سعی کردیم بخوبی تمرکز کنیم و به سه امتیاز برسیم.

 مفتخر ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشی و تبریک میگویم خوب تلاش کردند و مزد زحماتشان را گرفتند، هوای اینجا سنگین است ولی هوای ما 70 تا 80 درصد شرجی دارد ما باید در اینجا توان بیشتری می گذاشتیم. ما دو تعویضمان بدلیل مصدومیت بود نه توان بچه ها، دنبال هیچ گونه وقت کشی نبودیم. وقتی گل اول زدیم باز هم بدنبال گل بودیم و زمانی هم که گل مساوی خوردیم باز هم بدنبال رسیدن به گل بودیم، موقعیتهای ما بهتر از موقعیتهای گل گهر بود.  

 مربی ایرانجوان یادآور شد: اگر اشتباهات داوری نبود الان 12 امتیاز داشتیم آنوقت ما کجای جدول قرار می گرفتیم؟ من به هوادارانمان قول می دهم در نیم فصل بین پنجم تا ششم قرار می گیریم. مخصوصا با آمدن آقای دلگرم و تفکرات ایشان مطمئن باشید. ایشان بعنوان سرمربی و بنده هم بعنوان کمک مربی هستیم.

 مربی ایرانجوان گفت: یک نفر نمی تواند و باید دستگاه های دولتی کمک کنند تیم ما خصوصی نیست بلکه مردمی است. در همین مدت کوتاه آقای وزیری خیلی زحمت کشیده اند هزینه های زیادی انجام داده اند بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه های قبلی داشتیم البته دریافتی تمامی بازیکنانمان به 7 درصد هم نرسیده است. مطمئنا مسئولین کمک می کنند، باید به این بچه ها کمک کنیم و ایمان داشته باشیم که ما نتیجه خواهیم گرفت.






نظـــرات شمـــا