کد خبر: 100279
تاریخ انتشار: جمعه 11 اسفند 1402 - 17:26   1 March 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ايران‌جوان بعد از مدتها رنگ آرامش به خود دیده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایران‌جوان طی این سالها هیچ‌گاه رنگ آرامش را به خود ندیده بود. اما حالا با تغییرات مدیریتی در این باشگاه و انتخاب سعید مفتخر بعنوان مدیرعامل بنظر می‌رسد که مُهره گم شده ايران‌جوان پیدا شده است، خون تازه‌ای که به رگهای این تیم ریشه‌دار و قدیمی بوشهری تزریق شده است جان دوباره‌ای به قرمزها داده است.

شرایط طی این سالها در ايران‌جوان اصلا نُرمال نبوده است و انبوهی از مشکلات کمر به نابودی این باشگاه هفتاد ساله را بسته بود. اما آمدن مدیری جوان ، دلسوز و خاک خورده همین باشگاه بارقه‌های امید را دوباره زنده کرد.

به جرأت می‌توان گفت طی این سالها سابقه نداشته است که قبل از شروع بازی‌ها ۳۰درصد از قراردادها پرداخت شود و بستر لازم برای تیم و کادرفنی مهیا شود و بدون دغدغه امور فنی بخوبی پیش رود. شاید کسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که با پنجره بسته و انبوهی از بدهی ریز و درشت سعید مفتخر بتواند در این مدت کوتاه سر و سامانی به این خوبی به باشگاه بدهد، که ماحصل آن می‌شود آشتی هواداران با سکوها و آرامشی که در تیم وجود دارد، که همگی آن منجر به این می‌شود تیم در بالای جدول حضور داشته باشد و هوادار با لبی خندان و دلی خوش به خانه برگردد.

البته این تازه اول راه است اما با نگاه فنی و مدیریتی که دیده می‌شود می‌توان با اتحاد و همبستگی روزهای خوبی برای ايران‌جوان ساخته شود.

امید است در این بین مسئولان و مدیران استانی هم پای کار باشند تا  مُکمل خوبی در کنار مدیریت باشگاه برای رقم خوردن روزهای خوب و خوشی برای این تیم مردمی باشند.






نظـــرات شمـــا