کد خبر: 10580
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 11:00   30 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست فرمانداری جم استان بوشهر گفت: عملکرد تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال و کسب جایگاه پنجم در نخستین حضور غرورآفرین بوده و باید حمایت مسئولان ذیربط برای تداوم آن افزایش یابد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد حسینی روز یکشنبه در نشست با شماری از فوتبال دوستان شهرستان جم افزود: حضور تیمی از شهرستان جم در سطح اول فوتبال کشور، شادی و نشاط فراوانی را در استان بوشهر و حتی سایر مناطق جنوبی کشور ایجاد کرده است.


وی بیان کرد: یکی از تاکیدهای مهم دولت تدبیر و امید بسط نشاط اجتماعی در جامعه است که بخشی مهم از این نشاط با حضور تیم پارس جنوبی جم محقق شد و اکنون همه باید از تداوم این نشاط حمایت کنیم.


حسینی ،همدلی و تلاش را رمز موفقیت تیم پارس جم دانست و گفت: همه مردم و مسئولان برای موفقیت تیم پارس جنوبی جم همدل و متحد تلاش کردند و آنچه امروز بدست آمده را باید نتیجه استمرار همدلی ها بدانیم.


وی اظهارکرد: در این ارتباط از تلاش های صورت گرفته برای تامین مالی مسئولان محلی، استانی، وزارت نفت و نماینده مجلس تقدیر می شود و امیدواریم شاهد افزایش این حمایت ها از تیم فوتبال محبوب پارس جنوبی جم باشیم.


حسینی همچنین با تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریتی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: همچنین غیرت و تعصب کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی جم و حمایت پرشور و صادقانه هواداران، فصل فوتبالی زیبایی را برای شهرستان جم رقم زد.


وی افزود: امیدواریم با ادامه این فضای مثبت و سازنده شاهد موفقیت روز افزون و درخشش بیش از پیش نام جم در عرصه های مختلف و بویژه ورزش پرطرفدار فوتبال باشیم./ایرنا






نظـــرات شمـــا