کد خبر: 10601
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 20:00   7 May 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر با ۵۶ امتیاز به عنوان مقتدرترین تیم به لیگ آزادگان صعود کرد.

 
به گزارش "ورزش بوشهر"؛ این تیم با میانگین ۱،۹۳ امتیاز در هر بازی نشان داد از همان ابتدای لیگ دو عزم خود را برای حضور در لیگ یک جزم کرده بود،همچنین شایان توجه میباشد که بوشهری‌ها در خانه بسیار زهر دار بوده و در مجموع ۲۹ بازی از این دوره لیگ دو میانگین ۲،۱۴ امتیاز کسب کرده اند.

در کارنامه شاهینی ها در دوره اول لیگ دو، سه شکست ثبت شده که در دور‌ دوم با حضور مهدی پاشازاده این تیم‌ جان دوباره ای گرفت و بدون شکست با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۰ بازی مسابقات را پایان رساند. 

رقیب جدید  تیم های لیگ یکی از نظر گل خورده و گل زده هم آمار جالبی از خود به جا گذاشته است،خط دفاع مستحکم این تیم در بازی های فرسایشی لیگ‌ دو  با میانگین کمتر از یک گل خورده در هر بازی آمار فوق العاده ای دارد. همچنین بوشهری ها با آمار خیره کننده ای از حیث گل زده داشته و‌ میانگین ۱،۶۸ گل زده در هر بازی را در شرایط بازی های لیگ دو از خود ثبت کردند،که در این بین بازیکنانی مانند میلاد صارمی هافبک سابق تیم فجر شهید سپاسی با به ثمر رساندن ۱۶ گل سهم به سزایی در آمار فوق العاده خط حمله این تیم داشت. 

در پایان با توجه به آمار فوق العاده و صعود مقتدرانه بوشهری ها زنگ خطر برای تیم های لیگ یکی به صدا در آمده که جنوبی دیگری برای حضور قدرتمندانه در‌ لیگ یک قد علم کرده است.






نظـــرات شمـــا