کد خبر: 106292
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 11:54   22 April 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: علی نعمتی مالک باشگاه شاهین بوشهر طب بیانیه‌ای به شفاف سازی پرداخت.

همان‌طور که مستحضر هستید، شعار اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر، در مرحله اول، اخلاق، پویایی و از دیدگاه شخصی بنده، خداترسی، تقوای الهی، صداقت و پرهیزکاری است.

 

اما بعد، نمی‌خواهم و نمی‌خواستم دیگر وارد فضای مجازی و رسانه‌ها شوم، زیرا در سال ۱۳۸۸ هزینه‌هایی را برای باشگاه پرداخت کرده‌ام و در سال ۱۳۸۹ وام‌هایی از بانک‌های سپه و صادرات گرفته‌ام تا باشگاه را سر و سامان دهم. متأسفانه، بی‌وفایی برخی افراد که باعث از دست دادن سرپناه و منزل خانواده‌ام شدند، فراموش‌نشدنی است و هرگز فراموش نخواهم کرد.

 

در مورد مطلب دوم، به کسانی که در جریان امور باشگاه شاهین نیستند، توصیه می‌کنم که نظر ندهند و دخالت بی‌معنی نکنند تا مورد غضب و خشم خداوند قرار نگیرند، زیرا ما آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم.

 

اما مطلب سوم، مربوط به جلسه دادگاه است که با تماس تلفنی دفتر دادگستری با بنده صورت گرفت. نشستی با دستور مستقیم جناب آقای دکتر مهرانگیز، رئیس دادگستری و اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، جناب آقای یاسر جمالی، هیئت فوتبال، حسین مرادی و شخصی دیگر به نام ابراهیمی از اعضای شرکت توسعه و عمران استان بوشهر و چند نفر دیگر برگزار شد.

 

توافق شد که به دستور آقای دکتر مهرانگیز، منزل از دست رفته به نرخ روز قیمت‌گذاری شود و تا قبل از دهه فجر ۲۲ بهمن سال گذشته، حساب و کتاب توسط آقای یاسر جمالی پرداخت شود. با وجود تماس‌های تلفنی مکرر و مراجعات به دفتر ایشان، متأسفانه پرداختی صورت نگرفت.

 

و اما مطلب مهم‌تر از همه، تا زمانی که خبری از منبع موثق از باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر به مدیریت علیرضا نعمتی، خادم و خدمت‌گزار، در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با احیای شاهین بوشهر منتشر نشده است، باور نکنید. لذا از همه کسانی که نگران و پیگیر این موضوع مهم و حیاتی در رسانه ها و گروه های مجازی هستند نهایت سپاس و تشکر را دارم . بدون تردیداحیای شاهین یکی از آرزوهای دیرینه من و خانواده‌ام است.

 

من الله توفیق،

علیرضا نعمتی، باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر ۱۴۰۳/۲/۳






نظـــرات شمـــا