کد خبر: 110343
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 خرداد 1403 - 12:50   10 June 2024
ارسال به دوستان
الف الف

یادداشت: عبدالباقی صداقت

ورزش بوشهر: یکی از زیر مجموعه های رشته ورزشی فوتبال، فوتبال ساحلی می‌باشد که در حال حاضر دردنیا یکی از رشته های پر طرفدار است.

استان بوشهر با توجه به اینکه کیلومترها ساحل بکر و دست نخورده دریائی دارد، میتواند بعنوان قطب و جایگاه مناسبی برای پرورش استعدادها در رده‌های سنی مختلف در این رشته ورزشی جذاب باشد.

علی رغم. اینکه از ظهور این رشته ورزشی مدت زمان زیادی نمی‌گذرد ولی مربیان زیاد و با تجربه ای در این رشته حضور دارند.

یکی از مربیان زحمتکش، فعال و با دانش این بخش ورزشی جناب آقای حاج مهدی صالحی زاده می باشد که تاکنون در باشگاههای زیادی به آموزش و تعلیم ساحلی بازان مشغول بوده و کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است. 

حاج مهدی صالحی زاده علاوه بر مربیگری در فوتبال ساحلی یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال رسانه ورزش نیز می باشد و بدون هیچ ادعائی در کنار آقایان سید علی بکا و جمال عطائی حضوری چشمگیر دارد.

با توجه به طول زیاد ساحل آبی استان،استفاده از این بزرگواران ضروری بنظر می رسد تا جوانان و نوجوانان استان بوشهر بتوانند خود را در سطح اول کشور قرار دهند.

امیدوارم مسئولین ورزشی استان توجه ویژه ای به مربیانی همچون حاج مهدی صالحی زاده داشته باشندو بعنوان مربی و کادر فنی در باشگاهای فوتبال ساحلی استان، از دانش او استفاده گردد.

حاج مهدی علی رغم بیماری خود که از دوران دفاع مقدس داشته،هیچ گاه در انجام امور محوله در کادر فنی باشگاهها کوتاهی ننموده و با پشتکار و تلاش مضاعف این راه را ادامه داده است.






نظـــرات شمـــا