کد خبر: 111351
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 خرداد 1403 - 16:40   17 June 2024
ارسال به دوستان
الف الف

رئيس هیات فوتبال استان بوشهر گفت : وقت آن رسیده باشگاه پارس جنوبی جم اشتباهات سالهای اخیر را تکرار نکند و امکانات نفتی برای نیروهای بومی استان باشد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ امیر حسین محتشم با بیان این مطلب گفت: فصل گذشته مبلغی حدود ۶۷ میلیارد تومان برای تیم پارس جنوبی جم در لیگ یک هزینه شده که نتیجه آن حضور در جایگاه یازدهم جدول بوده است!

 

باید از شخص سخاوت اسدی تشکر کرد که در این سالها حمایت ویژه ای از تیم پارس جنوبی جم داشته تا در راستای مسئولیت های اجتماعی موثر باشد اما یک هشدار مهم در همین زمان مهم باید مطرح کنم.

 

در سالهای گذشته حضور مربیان غیر بومی چه آورده ای برای پارس جنوبی داشته، بر همگان پوشیده است! ابتدای فصل هزینه های گزاف و آوردن بازیکنان غیر بومی که من میدانم چقدر هزینه های غذا و جابجایی و اسکان برای باشگاه داشته است! وقت آن است که تصمیمات خوب در راستای بها دادن به بومی ها سرلوحه کار قرار بگیرد.

 

رییس هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد:مربیان استان هیچ کمبودی برای مربی گری در این سطح ندارند.همین مربیان طارمی،قایدی و محبی و صدها بازیکن با کیفیت را به فوتبال ایران تحویل داده اند .اگر قراراست رده یازدهم جدول باشیم پس بهتر است نگاهمان منطقی و فارغ از احساس باشد.شنیده ام و میدانم برخی منافع خود را در حضور مربیان غیربومی و برخی کارچاق کن ها می دانند اما زمان آن رسیده استان از ظرفیت های اجتماعی و ورزشی نفت و گاز بهتر و مفید تر استفاده کند.

 

وقتی یک جوان اهل بخش ساحلی تنگستان از تیم‌ ساحلی پارس جنوبی به تیم‌ ملی می رسد حاصل یک برنامه ریزی درست بوده است. پس از داشته های خودمان باید استفاده کنیم و این حق طبیعی جوانان بومی است.در مورد هزینه های انجام شده باید به مردم اطلاعات دقیق داده شود.این حق مردم استان و‌ مردم شریف استان به ویژه مردم فهیم و دانای جم است که از منابع خدادادی بهره کافی ببرند.اگر قرار باشد این همه هزینه شود تا دیگران با تجربه شوند و در لیگ یک صاحب تجربه شوند چرا بومی های خودمان در همه ابعاد از این تجربیات استفاده نکنند!

 

امیر حسین محتشم ادامه داد:۶۷ میلیارد تومان هزینه شده ،نباید با استفاده از اسم چهار یا پنج جوان فصل را برای اهالی فوتبال مفید جلوه دهند.تیم نوجوانان باشگاه پارس جنوبی جم از ده بازیکن غیربومی و خوابگاهی استفاده کرده ،تیم جوانان در گروه هشت تیمی ششم شده ،تیم امید هجده بازیکن خوابگاهی داشته و آیا رواست که هزینه اسکان و‌خوابگاه و غذا برای جوانان استان باشد یا پر کردن خوابگاه برای غیر بومی ها….چهار میلیارد برای کادر فنی قرارداد بسته شده ،در همین استان مربیان ما شایستگی های تدریس در بالاترین کلاس مربی گری را به خوبی نشان داده اند و باید راه مربی گری هم برای نسل جدید مربیان باز کنیم.

من حرف دارم و حقیقتا انتظار دارم فرماندار محترم جم و دیگر دوستان در شهر جم با یک اتحاد و همدلی برای بهتر شدن اوضاع تیم پارس جنوبی جم گام بردارند






نظـــرات شمـــا