کد خبر: 12676
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 خرداد 1397 - 08:20   3 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: به نظر می‌رسد پارس‌جم همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و بازیکنان اصلی تیم مهدی تارتار که شاکله این تیم در فصل گذشته را تشکیل می‌دادند نیز به دلایل مالی، ساز جدایی کوک کرده‌اند.

به گزارش «ورزش بوشهر» به نقل از فارس؛ محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم که قرارداد یک ساله‌اش با باشگاه پارس‌جنوبی به پایان رسیده با باشگاه تراکتور سازی تبریز به توافق رسید و روز گذشته با عقد قراردادی 3 ساله به این تیم پیوست تا دوران فوتبالی‌اش را در تبریز ادامه دهد.

طبق آخرین خبرها از باشگاه پارس‌جنوبی، میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر که شایعات زیادی در خصوص پیوستن آنها به تیم‌های مطرح به گوش می‌رسید، رنگ واقعیت به خود گرفت به گونه‌ای که رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال تهران از مذاکره مدیران این باشگاه با این دو بازیکن خبر داده‌اند و در صورت توافق، این دو بازیکن کلیدی پارس‌جنوبی در فصل گذشته، به پر افتخارترین تیم ایران در آسیا بپیوندند و آبی‌پوش شوند.

امید سینک، علی دشتی، محمد طیبی، محمد نوری از دیگر بازیکنان کلیدی مهدی تارتار در فصل گذشته بوده‌اند که خبرهایی مبنی بر جدایی آنها از باشگاه پارس‌جنوبی به گوش می‌رسد .

بر اساس آخرین خبرها، محمد طیبی نیز روز گذشته با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوست ضمن این که ابراهیم صالحی از مهاجمین فصل قبل پارس‌جنوبی نیز هفته گذشته با همین نوع قرارداد، شاگرد امیر قلعه نویی در سپاهان اصفهان شد.

به گزارش فارس، هنوز از لیست ورودی بازیکنان مهدی تارتار به تیم فوتبال پارس‌جنوبی خبری در دست نیست و مدیرعامل تیم فوتبال پارس‌جنوبی نیز هفته‌های گذشته تاکید کرده که 7 بازیکن از این تیم جدا خواهند شد و تسویه حساب با بازیکنان به زودی آغاز می‌شود.

هر چند که بعد از پایان فصل لیگ هفدهم، یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس از حل مشکلات مالی برای فصل هجدهم خبر داده و تاکید کرده بود که هواداران استان بوشهر در فصل آینده نگران مشکلات مالی نباشند اما با توجه به شایعاتی که اطراف باشگاه وجود دارد به نظر می‌رسد پارس‌جم همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و بازیکنان اصلی تیم مهدی تارتار که شاکله این تیم در فصل گذشته را تشکیل می‌دادند نیز به دلایل مالی، ساز جدایی کوک کرده‌اند.

باید دید چه دلایلی وجود دارد که باشگاه پارس‌جنوبی هنوز بازیکنی جذب نکرده و اکثر بازیکان نیز رفتنی شده‌اند؟ بدیهی است که مسئوولان باشگاه و منطقه ویژه پارس، نگرانی هواداران جنوب کشور در خصوص مشکلات این تیم را شفاف و صادقانه بیان کنند و از وعده‌های توخالی سرباز بزنند.






نظـــرات شمـــا