کد خبر: 12680
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 خرداد 1397 - 22:00   4 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا گفت:‌مهدی تارتار و تیم پارس جنوبی باعث شدند تا من در فوتبال دیده شوم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ علی دشتی  در مورد عقد قرارداد با تیم سایپا گفت: من قراردادی ۲ ساله با باشگاه سایپا انعقاد کردم علت حضورم در سایپا اول حضور علی دایی و دوم آسیایی بودن این تیم است. ضمن اینکه سایپا همیشه یک باشگاه بی‌حاشیه بوده و می‌خواهم در این باشگاه بیش از گذشته پیشرفت کنم.

وی درباره علت جدایی‌اش از پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیم شهر من است دو فصل در این باشگاه حضور داشتم از لیگ یک با پارس جنوبی به لیگ برتر آمدم و در پارس جنوبی مهدی تارتار به من میدان داد تا دیده شوم. آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی هم همواره به من محبت داشت دست‌شان درد نکند امیدوارم روزی زحمات‌شان را جبران کنم. هرچند پارس جنوبی تیم شهر من است اما دوست داشتم باشگاه‌های دیگر را هم تجربه کنم من با تارتار در فوتبال ایران دیده شدم و اکنون می‌خواهم با علی دایی به حضور در باشگاه‌های خارجی و اروپا فکر کنم.

دشتی گفت: امیدوارم پارس جنوبی فصل آینده هم مثل پارسال یک تیم خوب و منسجم را آماده مسابقات کند.

وی در مورد عملکردش در فصل گذشته، گفت: فصل قبل برای پارس جنوبی چهار گل زدم، پنج پنالتی گرفتم و دو پاس گل زدم. مطمئن هستم در سایپا بیشتر از پارس جنوبی گل خواهم زد می‌خواهم در این باشگاه با کمک علی دایی پیشرفت کنم./فارس






نظـــرات شمـــا