کد خبر: 12709
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 خرداد 1397 - 17:00   11 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مهاجم فصل گذشته پارس جنوبی جم و جدید سپاهان از سرمربی و مدیرعامل پارس بابت زحماتی که برایش کشیده اند تشکر می کند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ابراهیم صالحی مهاجم بوشهری تیم فوتبال سپاهان در مورد چگونگی حضورش در جمع زردپوشان اصفهانی می گوید: به هر حال تیم سپاهان تیم بزرگی است و اگر هر کس دیگری هم جای من بود به این تیم نه نمی گفت. این تیم دست کمی از سرخابی های پایتخت ندارد و بهترین تیم ایران است.

 

وی افزود: دیگر وقتش رسیده بود که از پارس جدا شوم و به یک تیم بهتر بروم. البته این به آن معنا نیست که پارس تیم کوچکی بوده نه، آقای رضاییان و آقای تارتار راهی که یک تیم در طول 10 سال باید طی کند را دو ساله رفتند و این کار آنها قابل تقدیر است. ضمن آنکه آقای تارتار زحمات زیادی هم در رشد فنی و هم اخلاقی برایم کشیدند و آقای رضاییان هم امکانات لازم را برای تیم فراهم کردند اگرچه ما در فصل گذشته مشکلات مالی ای هم داشتیم که این موضوع در فوتبال طبیعی است و اکثر تیم ها دچار بحرانی بودند.

 

از صالحی سوال می کنیم آیا با جدایی بازیکنان پارس جنوبی این تیم در فصل آینده دچار مشکل نخواهد شد که او اینطور پاسخ می دهد: من دقیقا نمی دانم چه کسانی از تیم جدا شدند اما درباره خودم باید باز هم از زحمات مسئولین و کادرفنی پارس تشکر کنم و فکر می کنم بازیکنان جزیی از موفقیت این تیم بودند اما رکن اصلی آن آقای رضاییان و در راس آن آقای تارتار قرار داشت و آنها فصل گذشته مسیر موفقیت را خیلی خوب طی کردند و تیم را در یک نیم فصل با حمایت هواداران جمی صدرنشین کردند. مطمئنم امسال هم ایشان یک تیم خوب و منسجم را خواهند ساخت چون در کارفنی خودشان خیلی خبره هستند. معتقدم مدیرعامل و سرمربی پارس مسیر رسیدن به موفقیت را خیلی خوب بلدند.

  

صالحی یک فصل خوب همراه با درخشش را در پارس جنوبی داشت و از او می پرسیم آیا فکر می کند می تواند آن عملکرد را در سپاهان هم به نمایش بگذارد که می گوید: سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشتند که این موضوع قطعا در عملکرد من بی تاثیر نخواهد بود. ضمن آنکه تمام تلاشم را در آینده خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هواداران پرشور اصفهانی را خوشحال کنم.

 

مهاجم سپاهان در مورد آنکه آیا اگر قرار بود از بین سپاهان و ذوب آهن یکی را انتخاب کند باز هم سپاهان را برای فصل آینده انتخاب می کرد یا خیر که او گفت: بازیکنان پارس جنوبی به لطف کادرفنی و عملکردی که فصل گذشته از خود داشتند از خیلی از تیم ها پیشنهادات خوب داشتند و من هم همین طور. واقعا جدایی ام از پارس جنوبی با وجود صمیمتی که بین کادرفنی، مدیریت و بازیکنان وجود داشت خیلی سخت بود اما بالاخره باید می رفتم و تجربه ای جدید را می آموختم. حالا چرا سپاهان را انتخاب کردم خب کارنامه این تیم برای همه روشن است در کنار آنکه دوست داشتنی هم است، از همین رو چشم بسته به این تیم بله گفتم و به سپاهان آمدم.

 

صالحی در خصوص تاثیر حضور امیر قلعه نویی برای انتخاب این تیم هم می گوید: صددرصد؛ به هر حال همانطور که گفتم سپاهان تیم بزرگی است و آقای قلعه نویی هم پرافتخارترین سرمربی لیگ ایران هستند. خیلی از بازیکنان آرزوی شاگردی ایشان را دارند، من هم از اینکه قرار است امسال زیرنظر ایشان کار کنم افتخار می کنم. امیدوارم بتوانم همانطور که نظر ایشان را برای حضور در سپاهان جلب کردم رضایتشان را هم نسبت به عملکرد خودم جلب کنم./ورزش سه






نظـــرات شمـــا