کد خبر: 13873
تاریخ انتشار: شنبه 23 تیر 1397 - 00:10   14 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: محمدرضا زنوزی مالک ماشین‌سازی رسما مالکیت این تیم را به رسول خطیبی واگذار کرد.

  
 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ روز جمعه ماشین سازی تبریز رسول خطیبی واگذار شد و وی هم برادرش حسین خطیبی را به عنوان سرمربی منصوب کرد. البته گفتنی‌ست سال گذشته حسین مدیرعامل بود و رسول سرمربی و این فصل برعکس شده است.

 

مدیرفنی و سرمربی فصل گذشته ایران‌جوان بوشهر در این فصل هم در لیگ حضور خواهند داشت اما دیگر ایران‌جوانی در لیگ یک وجود نخواهد داشت جز اینکه معجزه‌ای رخ دهد و نفت از لیگ یک کنار گذاشته شود.

تجربه اندوزی حسین خطیبی در فصل گذشته با ایران‌جوان مطمئنا می‌تواند در فصل جاری به کمکش بیاید و دیگر خیلی راحت بازی برده را با تساوی و یا باخت عوض نکند، تجربه‌ای گرانبها که به تلخی سقوط ایران‌جوان بود.

 

قابل توجه مدیران ایران‌جوانی که جدا از انتخاب‌های سراسر غلط سال گذشته و صد البته اشتباه آخر فصل که تیر خلاص بود شاید این تحول در تبریز برایشان معنی و مفهومی نیز بهمراه داشته باشد و درسی بزرگ باشد. اتفاقات آن مقطع دیگر ارزش گفتن ندارد و تنها مرده را از قبر بیرون کشیدن است، اما یادمان باشد چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است.

  کلام آخر؛ بجای این همه دست دست کردن و قول دادن و قول گرفتن‌های الکی، این روزها را به همین راحتی از دست ندهید. باید هر چه زودتر تکلیف فصل آتی را روشن کرد چه در لیگ دو و یا در لیگ یک ، مسیر حرکت را مشخص کنید، سکاندار را انتخاب کنید و کشتی ایران‌جوان را هر چه زودتر به حرکت در آورید زمان قابل برگشت نیست از گذشته درس عبرت بگیرید، خیلی زود دیر می‌شود.






نظـــرات شمـــا