کد خبر: 15068
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 مرداد 1397 - 09:10   6 August 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مسئول مسابقات لیگ یک گفت : ۲ تیم در لیگ دسته اول هنوز ورزشگاه خود را معرفی نکرده‌اند.

 

به گزارش"بوشهر"، فریبرز محمودزاده درباره سفرش به استان کرمان اظهار داشت: من از سه ورزشگاه تیم‌های استان کرمان در این سفر بازدید کردم. سیرجان دو ورزشگاه خوب دارد. یک ورزشگاه با چمن طبیعی است که البته نور ندارد و ورزشگاه دیگر نور دارد اما چمنش مصنوعی است. تیم مس رفسنجان در حال آماده سازی ورزشگاه خانگی خود است و تا ۱۱ شب شنبه آنها  مشغول پهن کردن رول چمن بودند. مدیران باشگاه و کارشناسانی که در حال انجام این کار هستند اعلام کردند ورزشگاه خانگی مس رفسنجان به لیگ دسته اول خواهد رسید زیرا تیم مس رفسنجان در هفته دوم میزبان است. تیم مس کرمان هم یک ورزشگاه عالی دارد که چمن طبیعی آن هم رول‌گذاری شده است.

 

وی در مورد وضعیت سه تیم بلاتکلیف لیگ یک گفت: خوشبختانه با نامه نگاری حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ دو تیم از این سه تیم برای حضور در لیگ دسته اول اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم‌های خونه به خونه و سیاه جامگان  در لیگ یک فصل آینده حاضر خواهند شد. ولی متاسفانه وضعیت تیم نفت تهران مشخص نیست. نماینده این تیم نه در جلسه قرعه‌کشی و نه در کارگاه آموزشی نقل و انتقال پیش فصل شرکت نکرد و ابهام بزرگی برای برگزاری لیگ یک در فصل آینده ایجاد کرده است.

 

مسئول مسابقات لیگ یک در مورد اینکه وضعیت نفت تهران چه خواهد شد، گفت:‌امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان سازمان لیگ و هیأت فوتبال تهران جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد تا در مورد حضور نفت تهران در لیگ دسته اول تصمیم‌گیری شود و نحوه حضور نفت تهران در مسابقات لیگ را بررسی کنیم.

 

محمودزاده در مورد تیم‌هایی که ورزشگاه خانگی خود را هنوز معرفی نکرده‌اند،‌گفت: تیم بادران تهران قول داده یک ورزشگاه استاندارد در حد لیگ برتر را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کند. تیم خونه به خونه هم قصد دارد در ورزشگاه  شهدای ساری به میدان برود و ورزشگاه خانگی مس رفسنجان هم آماده می‌شود اما متاسفانه دو تیم استقلال جنوب تهران و نفت تهران هنوز ورزشگاه خانگی خود را به ما معرفی نکرده‌اند.

 

منبع : فارس

 






نظـــرات شمـــا