کد خبر: 15139
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 23:45   15 August 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پیام اردکان یزد گفت: دیدار این تیم با پارس جنوبی بوشهر بواسطه وجود شمار قابل توجهی بازیکن ملی پوش در تیم حریف جدالی نابرابر بود.

به گزارش "ورزش بوشهر"، محمد سبحان چهارشنبه شب پس از شکست پنج بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار با وجود دریافت پنج گل موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که به دلایلی از جمله تجربه کم بازیکنان تبدیل به گل نشد.
وی اظهارداشت: بازیکنان پیام اردکان در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و این شکست چیزی از ارزش های آنان کم نمی کند.
سبحان ادامه داد: این تیم بطور حتم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ می کند و حتی نیم نگاهی نیز به رده های میانی جدول داریم.
وی افزود: در بازی هفته آینده برابر شهرداری بندرعباس با تلاش و همت بازیکنان این شکست جبران و موقعیت خود را در جدول بهبود می بخشیم.
سبحان در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور در این بازی چند اشتباه داشت ولی در مجموع اشتباه های وی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.
وی در ارتباط با وضعیت مالی تیم فوتبال پیام اردکان یزد نیز گفت: مدیر عامل تیم حمایت قابل توجهی از تیم دارد و تاکنون هیچ کمکی از تیم دریغ نکرده است.
شبحان ادامه داد: در نیم فصل نیز با حمایت مالی مدیرعامل بازیکنان خوبی به تیم افزوده شده و امید می رود با وجود این بازیکنان شایسته در مسابقه های آینده شاهد تغییر مطلوب در روند نتیجه گیری تیم باشیم.






نظـــرات شمـــا