کد خبر: 15158
تاریخ انتشار: شنبه 27 مرداد 1397 - 00:20   18 August 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تیم فوتبال داماش گیلان با کادرفنی جدید بیش از 40 روز است که خود را مهیای حضور در لیگ دسته دوم می کند.

  

به گزارش «ورزش بوشهر»، آبی پوشان شهر باران پس از ناکامی در راه صعود به لیگ دسته اول در فصل گذشته برای فصل جدید جز اولین تیم هایی بودند که تکلیف نیمکت خود را مشخص و تمرینات جدی خود را برای حضور در مسابقات از نیمه تیر ماه آغاز کردند. پس از جدایی وحید رضایی از داماش،با تصمیم مدیریت باشگاه سکان هدایت این تیم پرهوادار شمالی به سیامک فراهانی مربی فصل گذشته این تیم سپرده شد. و با اکثر بازیکنان خود نیز تمدید کردند. تا به نوعی مدیران داماش سعی در حفظ شاکله تیم فصل گذشته خود و ترمیم نقاط ضعف باشند. و همین امر می تواند این تیم را مدعی اول این گروه برای صعود داشتند.

 

در هفته اول داماشی ها مهمان ایرانجوان بوشهر هستند.

 

در ادامه به صورت پست به پست با داماش مدل 97 بیشتر آشنا خواهیم شد:

 

دروازه بان

 داماشی ها فصل گذشته از ثبات کامل در این پست سود می بردند.مسلم حق شناس گلر جنوبی داماش در تمام دیدارهای فصل گذشته مسئول حراست از قفس توری لاجوردی پوشان بود.برای فصل جدید و با توجه به جدایی حق شناس از داماش کادرفنی این تیم دو دروازه بان جدید جذب کرد.جاسم یاسراللهی گلر فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر و بهنام لایقی فر گلر فصل گذشته پاس رشت که به تازگی خدمت سربازی خود را به اتمام رسانده با نظر کادرفنی جذب داماش شدند.

 

دفاع

 داماشی ها فصل گذشته با توجه به تفکرات دفاعی وحید رضایی عملکرد قابل قبولی در فاز دفاعی داشتند.دریافت 15 گل در 29 بازی فصل گذشته مهر تاییدی است بر این مدعا.برای فصل جدید با توجه به جدایی کاظم رحمانی و مهرداد علیزاده دو مدافع میانی فصل گذشته داماش،کادرفنی این تیم برای این پست حسن نیازی را از گل ابریشم جذب و قرارداد محمد مختاری و کنعان طاهرنژاد را تمدید کرد.البته به نظر می رسد که در ادامه فصل نقل و انتقالات داماشی ها با جذب یک مدافع میانی دیگر خیال خود را از این ناحیه جمع کنند.

 

میلاد پورمحسن،آزاد جعفرزاده،آرمین منفرددوست و مصطفی آقاجانی مدافعان کناری فصل گذشته داماش بودند که همگی قرارداد خود را برای فصل پیش رو با داماش تمدید کردند.از سوی دیگر در فصل نقل و انتقالات امیر تیزرو با پست تخصصی مدافع راست و امید قربانی با پست تخصصی مدافع چپ به داماش پیوستند تا داماشی ها با خط دفاعی کامل تر نسبت به فصل گذشته به پیشواز لیگ دسته دوم بروند.

 

 هافبک

 میثم میرپسندیده،هادی سهرابی،علی اصغر کریمی،محمد طالبی و محمد همرنگ هافبک های وسط فصل گذشته داماش محسوب می شدند که از این جمع محمد طالبی و میثم میرپسندیده قرارداد خود را با داماش تمدید کردند.داماشی ها در این پست جابر نصیری از سردار بوکان،مجید خدابنده لو از شاهین شهرداری بوشهر و محمد رستمی از ماشین سازی تبریز جذب کردند. البته خدابنده لو به دلیل مصدومیت در یکی از دیدارهای پیش فصل داماش فصل پیش رو را به طور کامل از دست داد.

 

سعید طالبی و میلاد پورصف شکن دو وینگر مورد علاقه وحید رضایی در فصل گذشته بودند که برای فصل جدید قرارداد طالبی با داماش تمدید و پورصف شکن از این تیم جدا شد.کادرفنی داماش برای این پست مرتضی حیدری را از نفت و گاز گچساران جذب کرد همچنین حامد اکبری پور وینگر دو فصل پیش داماش با پشت سر گذاردن دوران نقاهت خود بار دیگر به جمع لاجوردی پوشان پیوست.به نظر می رسد در روزهای آینده یافتن جایگزین برای خدابنده لو که فصل را از دست داده در برنامه کادرفنی داماش باشد.

 

مهاجم

 داماشی ها فصل گذشته آمار قابل دفاعی در فاز هجومی نداشتند. سعید مرتضوی،سعید باقرپسند و صادق رضایی از مهاجمان فصل گذشته داماش محسوب می شدند که از این جمع تنها سعید باقرپسند قرارداد خود را با داماش تمدید کرد. کادرفنی داماش برای تقویت فاز هجومی عباس کندل را از سردار بوکان و علی آل کثیر را از فولادنوین اهواز جذب کرد.همچنین محمد حسین جهاندیده به عنوان سهمیه زیر 23 سال قرارداد خود را با داماش تمدید کرد.






نظـــرات شمـــا