کد خبر: 17207
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 شهریور 1397 - 11:10   9 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: کاپیتان تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد پرسپولیس اگر مقابل الدحیل قطر برنده باشد شانس زیادی برای قهرمانی در اسیا خواهد داشت.

  

به گزارش "ورزش‌بوشهر"، تیم پارس جنوبی جم در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج نسبتا خوبی گرفته و با وجود مشکلاتی که داشته توانسته هواداران جنوبی را خوشحال کند. شاگردان مهدی تارتار حالا خود را برای دیدار با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می کنند و امیدوارند  نتیجه خوبی در این مسابقه به دست آورند.


محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی جم درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با پیکان، شانس قهرمانی در حذفی و برخی موضوعات مختلف صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


ساختار فنی مان خوب است


وضعیت تیم ما از نظر فنی خوب است. ساختار فنی مان حفظ شده و خداراشکر جایگاه مان هم نشان می دهد وضعیت مطلوبی داریم. فقط مشکلات مالی کمی اذیت مان می کند که البته با صحبت های انجام شده در حال حل شدن است و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ بدهد.


مشکلی برای بازی کردن ندارم


شرایط خودم در پارس جنوبی خوب است. من در سه چهار هفته ابتدایی مصدومیتی که داشتم واقعا اذیتم کرد و با درد بازی می کردم. قبل از بازی با سپاهان هم در ارنج بودم اما دچار مسمومیت غذایی شدم و بازی را از دست دادم. الان اما آماده هستم و مشکلی برای بازی کردن ندارم.


امسال تیم های دیگر پارس را شناخته اند


امسال نسبت به سال گذشته تیم پارس جنوبی را شناخته اند و شرایط برایمان سخت تر شده است. البته ما می توانستیم نتایج بهتری هم بگیریم که اگر مشکلات مالی نداشتیم، فکر می کنم شرایط بهتر هم می شد.


پارس جنوبی می تواند قهرمان حذفی شود


جام حذفی راهی کوتاه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است. با 5 برد می شود به آسیا رسید. به همین خاطر با تمام قوا به مصاف پیکان می رویم. امیدوارم این بازی را به سود خود پایان بدهیم و بعد هم با قرعه مناسبی که به ما می خورد به فینال برسیم و قهرمان شویم. بسیار خوشایند است اگر بتوانیم سهمیه آسیایی برای مردم خوب استان بوشهر و شهرستان جم بگیریم.


به غیر از 5، 6 تیم همه مشکل مالی دارند


متاسفانه مشکلات مالی فوتبال را آزار می دهد. شما ببینید تراکتورسازی خصوصی شد و چقدر خوب توانست خودش را بالا بکشد و رقابت کند. الان به غیر از 5، 6 تیم بقیه تیم ها مشکلات مالی دارند و تیم های دولتی حمایت زیادی نمی شوند. تیم های نفتی هم که مشکلات شان در لیگ برتر بیشتر است و من خواهش می کنم یک راهکاری برای این موضوع پیدا شود.


فعلا تمرکزم روی خداحافظی از فوتبال نیست


فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم. تا هر زمانی شرایط بدنی ام اجازه دهد، بازی می کنم اما اگر احساس کنم نمی توانم اصراری برای ادامه دادن ندارم. فعلا شرایطم خوب است و می توانم تا دو سه سال دیگر ادامه بدهم. فعلا هیچ تمرکزی روی مربیگری ندارم و تمرکزم روی فوتبال است. البته بدم نمی آید که این اتفاق بیفتد اما به آن فکر نکرده ام.


دوست دارم بازهم شماره 14 پرسپولیس را بپوشم


من دیگر به تیم ملی فکر نمی کنم چون آنجا جوانگرایی شده اما دوست دارم سال های آخر فوتبالم را در پرسپولیس سپری کنم. بسیار علاقه مند هستم بار دیگر پیراهن شماره 14 پرسپولیس را بپوشم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. امیدوارم بازهم بتوانم برای تیم محبوبم به میدان بروم.


زمان برمی گشت، به قطر نمی رفتم


من 5 سال در پرسپولیس بودم و 3 سال بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست بستم. هرچه دارم از پرسپولیس است و خوشحالم که 5 سال بازی کردم. اگر زمان به عقب برمی گشت قطعا به قطر نمی رفتم و می ماندم و برای پرسپولیس بازی می کردم. به هر حال انتخابم اشتباه بودو همین اشتباه شاید بازگشتم را دشوار کرد.


پرسپولیس مثل پارسال راحت قهرمان نمی شود


پرسپولیس با توجه به اینکه از نقل و انتقالات محروم بود، کار سختی دارد. این تیم چند بازیکن کلیدی اش را از دست داده و شاید اگر حداقل آنها می ماندند کار برای قهرمانی راحت تر بود. از سوی دیگر جایگزینی برای این نفرات وجود ندارد و امیدوارم در نیم فصل دوم بازیکنانی که جذب می کنند تیم را یاری کنند و قهرمان شوند. قطعا پرسپولیس مثل پارسال راحت قهرمان نمی شود اما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.


اگر جای امیری و احمدزاده بودم، نمی رفتم


من نمی توانم جای بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند تصمیم بگیرند چون باید در شرایط بازیکن باشیم. اما اگر من جای آن نفرات بودم، پرسپولیس را ترک نمی کردم. می ماندم تا نیم فصل بعد تصمیم می گرفتم.


به بازیکنان پرسپولیس گفتم مطمئنم موفق می شوید


تیم الدحیل قطر خیلی قوی است. من در لیگ قطر و پرسپولیس مقابل لخویا که الان الدحیل شده بازی کردم. آنها 4 بازیکن خارجی با قیمت های بالا جذب می کنند. بازیکنی که هرکدام شان اندازه کل بودجه یکسال پرسپولیس قرارداد دارند. از طرف دیگر بازیکنانی که 5 سال در قطر مانده اند را به عنوان سهمیه آزاد استفاده می کنند و به طور کلی الدحیل 16، 17 بازیکن فوق العاده دارد. با این حال پرسپولیس نشان داد چیزی از الدحیل کم ندارد و با دو سه نفر از بازیکنان پرسپولیس هم که حرف زدم، گفتم می دانم با حمایت هواداران موفق می شوید این تیم را شکست دهید.


برای تشویق پرسپولیس به آزادی می روم


اگر تمرین نداشته باشیم، خودم هم به استادیوم آزادی می روم تا تیمم را تشویق کنم و به مرحله بعد برسد. انشاالله اگر از این مرحله عبور کنیم، دور بعدی بازیکنان جدید می رسند و می شود به فینال رفت و قهرمان آسیا شد. امیدوارم این مهم حاصل شود.


همان موقع هم گفتم گلم در دربی درست بود


من همان زمان که دربی برگزار شد هم گفتم گلی که به استقلال زدم، درست بود. متاسفانه جو خوبی در فوتبال ما نیست. چرا یک کمک داور باید گل سالم را مردود اعلام کند؟ الان هم که بحث شده می گویم آن گل درست بود. من فقط امیدوارم در فوتبال ما هم مثل ایتالیا با تخلفات برخورد شود. اگر اشتباه داور سهوی باشد، ایرادی ندارد اما اگر عمدی باشد دیگر باید فاتحه فوتبال را خواند. ما بعد از آن مسابقه خیلی فشار زیادی را تحمل کردیم. به هر حال دربی را باخته بودیم، در حالی که باید می بردیم.

منبع: ورزش سه






نظـــرات شمـــا