کد خبر: 17227
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 شهریور 1397 - 14:30   10 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نقطه آغاز رسید. لیگی که امسال برای فوتبالی‌های گناوه جذاب است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در گناوه اهالی فوتبال به پرسپولیسی عادت داشتند که در یک روز مانده به آغاز مسابقات به دنبال ثبت قرارداد بود. این تیم تا هفته‌ها ناآماده و بهم ریخته وارد زمین می‌شد. سرخ‌ها تنها با فریادهای ممتد نادر جعفری به پیش می‌رفتند. آن پرسپولیس با هزار آیه و ترفند در لیگ ماندگار می‌شد. پرسپولیس با تمام تجربه‌ای که داشت و اجرای تمام ترفندها در فصل گذشته ناکام بود. با سقوط پرسپولیس تشکیلات جدیدی در این تیم پا گرفت؛ یک برنامه‌ریزی صحیح و تشکیل اتاق فکری مقتدر باعث شد تا پرسپولیس با خرید امتیاز در لیگ دسته دوم دیده شود.

امسال با پرسپولیس متفاوتی در گناوه روبرو هستیم.  از حضور نماینده گناوه در لیگ‌های دسته دوم و سوم بیش از دو دهه گذشته است. پرسپولیس طی این مدت روندی ناموزون داشت ولی امسال ناگهان متحول شد. دو اردوی تدارکاتی، تمرینات مداوم و جذب بازیکنان باکیفیت از پرسپولیس یک مدعی و تیمی دگرگون شده ساخت. با این شرایط پرسپولیس امید زیادی به صعود دارد. پرسپولیس در این فصل مانند گذشته در دست نادر جعفری منفرد است و با تفکرات این مربی به زمین می‌رود. جعفری منفرد با ترکیبی از بازیکنان لیگ ۱ و ۲ کشور در تعقیب لیگ دسته اول کشور است. این تیم بهترین فرصت را دارد تا با گناوه برای اولین بار راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شود.

نماینده گناوه در درون دروازه رسول باجوند را از پالایش نفت آبادان گرفته است. در کنار باجلوند نام جمشید جانفزا هم دیده می‌شود. پرسپولیس در خط دفاعی یکی از بهترین‌های لیگ دسته اول کشور را دارد. امیر تهمورثی با کوله‌بار گرانی از تجربه حالا در خط دفاعی پرسپولیس است. این بازیکن نقطه اتکای پرسپولیس در خط دفاعی‌ست. در این خط حسین موجی بازیکن فصل پیش ایرانجوان بوشهر، محمد سیاه بازیکن کارون اروند خرمشهر، حبیب حبیب‌پور بازیکن فصل پیش نفت و گاز گچساران، رضا هاشمی بازیکن شهرداری تبریز، محمد پورشاکر بازیکن شاهین بوشهر، عارف نصاری بازیکن پالایش آبادان و رضا خدری هم حضور دارند.

در خط دفاعی امیرحسین موسایی بازیکن جوان گناوه‌ای هم حضور دارد. موسایی فصل گذشته در رده سنی جوانان با شاهین بوشهر در لیگ برتر جوانان کشور خوش درخشید. رضا بلیوند هم در خط دفاعی پرسپولیس است. این بازیکن نیم فصل دوم  با استقلال خوزستان قرارداد بست.

پرسپولیس در خط هافبک و حمله هم یازده بازیکن آماده در اختیار دارد. جواد کنار دنگی، رضا احمد شاهی و محمود داری‌زاده سه بازیکنی هستند که از لیگ یک به پرسپولیس پیوسته‌اند.  عباس مقدم کیا و رشید دریس هم سابقه بازی در پرسپولیس گناوه را دارند. این دو فصل گذشته را با تیم‌های اروند خرمشهر و پالایش پخش آبادان سپری کردند. افشین محمدی، محمد دهقان و محمد حسن برفی هم از چهره‌های شناخته شده در فوتبال استان بوشهر هستند که با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند. ستار خدری و فرشید خضری از باسابقه‌های این تیم هستند. فرشید خضری کاپیتان سال‌های گذشته این تیم است که سال گذشته به دلیل حضور در شورای شهر گناوه و مصدومیت کمتر در میادین دیده شد. علی خرم‌آبادی و موسایی جوان‌های پرسپولیس در این رقابت‌ها هستند. خرم‌آبادی هم سابقه حضور در شاهین بوشهر را دارد.

پرسپولیس با این اندوخته توقعات زیادی ایجاد کرده است.

منبع: مرتضی خضری-یاران سبز






نظـــرات شمـــا