کد خبر: 19378
تاریخ انتشار: شنبه 7 مهر 1397 - 23:10   29 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: در هفته بیست و یک بازی ها برابر شهرداری بندرعباس قرار می گیریم و در صددیم با برتری برابر آنها در بوشهر جشن قهرمانی برگزار کنیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسلم مسیگر شنبه شب پس از برد 7 بر 2 تیمش در برابر منطقه آزاد چابهار در جمع خبرنگاران افزود:باتوجه به جنگیدن برای قهرمانی هر چه به اواخر فصل نزدیک می شویم فشار و استرس بازیکنان پارس جنوبی بیشتر می شود.


وی یادآورشد:تلاش برای قهرمانی باعث شده تا بازیکنان در این چند هفته از آرامش موردنیاز در دیدار برابر حریفان برخوردار نباشند.


سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی اظهارداشت: در دیدار امروز برابر منطقه آزاد چابهار نیز در نیمه نخست بازی گره خورد و از حریف خود عقب افتادیم.


مسیگر افزود: رفته رفته در نیمه های دوم و سوم بود که بازیکنان با موقعیت طلبی خود یک برد پرگل برابر منطقه آزاد چابهار رقم زدند.


وی ادامه داد: با این وجود موقعیت های زیادی نیز از دست دادیم که در صورت گل شدن این موقعیت ها برد به مراتب قاطع تری برای تیم پارس جنوبی رقم می خورد.


مسیگر در ارتباط با داوری این دیدار نیز اظهارداشت: داور در این دیدار خوب ظاهر نشد و بازیکن تیم ما را با تصمیم اشتباه اخراج کرد.


وی افزود: خطای مصطفی کیانی در حد و اندازه های اخراج نبود ولی با این حال باید بررسی کنیم شاید صحبتی بین او و داور رد و بدل شده باشد.






نظـــرات شمـــا