کد خبر: 19391
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مهر 1397 - 22:30   1 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان گفت: به دلیل عملکرد ضعیف داور دیدار این تیم با ایرانجوان بوشهر از وی به کمیته داوران شکایت می کنیم.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مجید حیدری دوشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی بیان کرد: در دقایق پایانی یک پنالتی مسلم برای تیم سردار بوکان گرفته نشد و به نظر می رسید برای مدیریت جو بازی سعی در مماشات داشت.

حیدری ادامه داد: در نیمه نخست این دیدار نیز برای آرام کردن بازی به اشتباه کارت زردهایی را به بازیکنان سردار بوکان نشان داد.

وی گفت: فیلم این بازی بطور کامل ضبط شده و آن را به کمیته داوران می دهیم تا در ارتباط با قضاوت پراشتباه علی سام داور بازی سردار بوکان و ایرانجوان بوشهر تصمیم گیری کند.

مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان گفت:کمیته داوران باتوجه به اینکه تیم ها هزینه های زیادی برای صعود کرده اند باید با دقت در چینش داوران از تضییع حق آنها جلوگیری کند.

حیدری اظهارداشت: سردار بوکان با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی هدایت می شود و شایسته نیست در سایه بی مهری ها انگیزه آنها برای ورود به ورزش کاهش یابد.

وی ادامه داد: با وجود اشتباهات زیاد داوری در دیدار با ایرانجوان به عملکرد بازیکنان و کادر فنی خود افتخار می کنم و امیدواریم در بازی های آتی این تساوی و از دست دادن 2 امتیاز را جبران کنند.






نظـــرات شمـــا