کد خبر: 19448
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مهر 1397 - 12:00   7 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: پدیده استقلال در بازگشت به ترکیب اصلی موفق شد اولین گل این فصل را به ثمربرساند تا دوباره نگاه ها را معطوف به خود کند.

  به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در بازی تکراری با نفت در مسجدسلیمان تغییراتی در ساختار تهاجمی خود ایجاد کرد که یکی از این تغییرات ورود مهدی قائدی جوان بوشهری به ترکیب اصلی و قرار گرفتن در کنار نفراتی مثل روح ا.. باقری و الهیار صیادمنش بود تا استقلال با تنیدن روح جوانی به کالبد خود بتواند از بحران های گلزنی در این فصل نجات پیدا کند.


قائدی جوان به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران و استقلال بعد از تمام بحران هایی که از فصل گذشته تا کنون سپری کرده بود مقابل مسجدسلیمانی ها یکی از بهترین های تیم خود لقب گرفت و با به ثمررساندن گل دوم استقلال نمایش جالب در مصاف با نفت را تکمیل کرد تا شادی گل او مقابل اندک استقلالی ها حاضر در ورزشگاه حقایق پنهان زیادی داشته باشد.


باشوی بوشهری بعد از گل دیدنی که وارد دروازه نفت کرد با حرکت گوشی تلفنی شادی خود را نشان داد، تماسی که به نظر می رسد آن سوی خط آینده طلایی و درخشانی بود که این مهاجم 20 ساله اما پرحاشیه برای خود تداعی کرده است. مسلما قائدی با توانایی فنی بالایی که دارد اگر بتواند کمی حواشی پیرامون زندگی حرفه ای که دارد را مدیریت کند روز به روز و سال به سال بیشتر از قبل پیشرفت خواهد کرد.






نظـــرات شمـــا