کد خبر: 19484
تاریخ انتشار: پنج شنبه 19 مهر 1397 - 10:00   11 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان بعد از پنج هفته تلاش در نهایت در رتبه سیزدهم و آخر جدول گروه اول ایستاد!

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان با توجه به مشکلات شدید مالی و شکایتهایی که منجر به عدم استفاده از مهره های جدید و اصلی شد انتظار می رفت که نتواند کاری از پیش ببرد. از همین رو بیشتر این ناکاماهی را بایستی به حساب مدیریت ضعیف و تعلل ها در رفع این مشکلات دانست و سهمی هم هر چند کم اما تأثیرگذار را بحساب کادرفنی گذاشت، تا ایرانجوان نتواند روزهای خوشی را برای خود و هوادارانش رقم بزند. ایرانجوانی که در دو هفته ابتدایی بدون سرمربی بود از یک دیدار خانگی و یک بازی بیرون از خانه صاحب یک امتیاز شد تا اینکه محمد نوازی را بعنوان سرمربی خود دید. با روی کار آمدن نوازی وی یک دستیار نیز با خود آورد (نیک سیرت) تا ایرانجوان با سرمربی جدید دو بازی در خانه و یک بازی در خارج از خانه انجام داد که باز هم صاحب یک امتیاز شد تا مجموعا با 2 امتیاز در رتبه آخر جدول قرار بگیرد و روند نزولی و ناکام این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

اما نا امیدانه تر از همه اینجا بود که ایرانجوان بوشهر در بازی هفته پنجم خود نیمه اول را با دو گل برتری به رختکن می رود اما به یکباره در نیمه دوم هر چه کاشته شده است را بر باد می دهد و سه گل دریافت می کنند و با اینکه بیش از 20 دقیقه نیز فرصت جبران و رسیدن به حداقل امتیاز ممکن را داشتند اما نتوانستند کاری صورت دهند تا سومین شکست فصل ایرانجوان در ایستگاه پنجم لیگ دسته دوم رقم بخورد.شکستی تلخ که پر از درس عبرت برای کادرفنی و انبوهی از افسوس و حسرت برای هواداران در پی داشت.

البته ایرانجوان در این پنج هفته 5 دیدار خود را با تیم های مدعی انجام داد. داماش گیلان - خوشه طلائی ساوه - فولاد نوین اهواز - سردار بوکان و آوالان کامیاران همه از تیم های مدعی و بالانشین هستند.






نظـــرات شمـــا