کد خبر: 19493
تاریخ انتشار: جمعه 20 مهر 1397 - 01:10   12 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: این پیروزی را به همه شاهینی ها تبریک می گویم / توهین به بزرگان و پیشکسوتان باشگاه نکته سیاه بازی بود.


 

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، حسین باستین دقایقی پیش در گفتگویی اظهار داشت : خوشبختانه با درایت کادر فنی ، تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران موفق شدیم تیم مدعی اکسین را با شکست روبرو کنیم که این پیروزی دلچسب را به همه شاهینی ها تبریک عرض می کنم.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به حواشی بعد از بازی گفت : متاسفانه بعد از بازی شاهد اتفاقات ناخوشایندی بودیم و توهین به بزرگان و پیشکسوتان باشگاه را به هیچ عنوان بر نمی تابیم و برخورد جدی با این مسئله خواهیم کرد.

وی افزود : امثال آقایان پوربهی ، گزی ، کامیاب ، عبداله زاده و ... از بزرگان باشگاه بوده و احترام آنها برای همگان واجب هست و اجازه نخواهیم داد افرادی که مشخص هم هستند با شخصیت این بزرگواران بازی کنند .

دکتر باستین اضافه کرد : توهين به اين بزرگان رو توهين به خود فرض كرده و با نان به نرخ روزها برخورد مي كنم.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با ابراز تاسف گفت : شرمنده ام كه كام هوادار را به ناچار با ادبياتي نه در شان آنها تلخ مي كنم ولي ناچارم موج سواران را بر نتابم. براي آخرين بار به ميخ زنان و نعل كوبان هشدار مي دهم آرامش را از مجموعه بي حاشيه و مخلص من نگيرند.

وی در پایان بیان داشت : شاهين براي ما عشق است و خدمت به آن عاشقانه . پس هر زمان نياز شد براي اين عشق محيط را خلوت خواهم کرد و رو سياهي براي زغال مي ماند.






نظـــرات شمـــا