کد خبر: 19515
تاریخ انتشار: سه شنبه 24 مهر 1397 - 17:30   16 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته هشتم لیگ یک شاهین در اراک به تساوی دست یافت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ تقابل دو تیم مدعی لیگ یک در حالی در اراک به تساوی پرگل 2 بر 2 انجامید که اراکی ها روزهای بحرانی را پشت سر می گذارند و شاهینی ها هم از داشتن صارمی بدلیل محرومیت و بیگی بدلیل مصدومیت محروم بودند.

شاگردان فکری خیلی زود در دقیقه 5 توسط شهرام سالاری به گل رسیدند تا با خیالی آسوده تر بازی را دنبال کنند، دقایقی بعد باز هم توسط سالاری(گل دقیقه 19) اندوخته ی شاهین دو برابر شد تا همه چیز به سود بوشهری ها باشد. گلهای که باز هم جوان اول این روزهای شاهین محبی پایه گذار ان بود. اراکی ها که نمی خواستند در خانه هم بازنده باشند  دست به تلاش بیشتری زدند تا اینکه توسط رضا معقولی در اواخر نیمه اول (دقیقه 40) یکی از گلها را جبران کردند تا شرایط برای تیمش در نیمه دوم بهتر شود.

در نیمه دوم اراکی ها خیلی بدنبال گل تساوی بودند و حتی صاحب یک ضربه ی پنالتی هم شدند که بیراوند دروازه بان شاهین مانع از گل شدن آن شد اما این کافی نبود تا اینکه اراکی باز هم صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شدند تا اینکه معقولی گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا بردی که شاگردان فکری بدست آورده بودند از کف برود و شاهین به حداقل امتیاز ممکن در این دیدار بسنده کند.

شاهین شهرداری بوشهر با این تساوی 13 امتیازی شد و در مکان سوم جدول باقی ماند.

 

ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر؛

سجاد بیرانوند ، حسن نجفی ، علی گودرزی ، مرتضی غلامعلی تبار ، کمال نیکخوی ، میلاد فیاض بخش ، امیر حسین موسی زاده ، محمد محبی ، میلاد شعبانلو ، حسین مالکی و شهرام سالاری

سرمربی: محمود فکری






نظـــرات شمـــا