کد خبر: 19546
تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1397 - 11:10   20 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هافبک 22 ساله پارس جنوبی جم اجازه نداد جای خالی میثم نقی زاده باتجربه در ترکیب این تیم به چشم بیاید.

 

به گزارش "ورزش‌بوشهر"، تیم پارس جنوبی جم در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان رفت که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت. میثم نقی زاده، عماد میرجوان، ابراهیم صالحی و امیر میربزرگی بازیکنانی بودند که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند. از این جمع نقی زاده و میربزرگی حتی به اهواز هم سفر نکردند و به همین خاطر تارتار در ترکیب تیمش از برخی جوان ها استفاده کرد.
یکی از بازیکنان جوان پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان نیما انتظاری بود؛ هافبک 22 ساله ای که سال قبل در خونه به خونه بابل توپ می زد و امسال به جمع شاگردان تارتار اضافه شده است. انتظاری در بازی دیروز در پست هافبک تدافعی جایگزین نقی زاده شد و به خوبی توانست جای کاپیتان تیمش را پر کند.


این بازیکن جوان که در دیدارهای قبلی نیز کم و بیش به میدان رفته بود، نوید روزهای خوبی را برای پارس جنوبی جم می دهد. انتظاری در بازی با پیکان در جام حذفی هم 120 دقیقه بازی کرد و یکی از نفرات خوب تیمش بود و حالا مقابل استقلال خوزستان هم خوب کار کرد و نظر مثبت مهدی تارتار را جلب کرد. بی تردید انتظاری با ادامه این روند خوب در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد.


پارس جنوبی جم سال گذشته نیز با هدایت مهدی تارتار بازیکنان گمنام زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد و حالا نیز در شرایطی که 12 بازیکن این تیم در ابتدای فصل جدا شدند، می تواند این شرایط را تکرار کند.






نظـــرات شمـــا