کد خبر: 19549
تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1397 - 12:10   20 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش فستیوال مدرسه های فوتبال 8 تا 10 سال به میزبانی ایرانجوان خورموج برگزار شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نجفی روز جمعه در این آئین افزود: پرورش، کشف و رشد فوتبال به صورت علمی و از سن کودکی و نوجوانی از مهمترین برنامه های هیات فوتبال استان بوشهر است.
وی اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه پرورش استعدادهای فوتبالی از استانهای برتر و فعال کشور است.
نجفی بیان کرد: امسال فستیوال مدرسه های فوتبال در رده سنی 12 سال در شهر بوشهر و در رده سنی 8 تا 10 سال به میزبانی مدرسه فوتبال ایرانجوان خورموج به عنوان یکی از برترین و فعال ترین مدرسه فوتبال استان در ورزشگاه تختی شهر خورموج برگزار شد.
وی اضافه کرد: باشگاه ایرانجوان خورموج با بیش از 55 سال فعالیت ورزشی یکی از قدیمی ترین و سازنده ترین باشگاههای فوتبال در استان بوشهر و جنوب کشور است که نقش مهمی در تربیت و پرورش استعدادهای فوتبالی داشته است.
مدیر مدرسه فوتبال ایرانجوان خورموج گفت: امسال فستیوال مدرسه های فوتبال با شرکت 10 مدرسه فوتبال و 18 تیم در 2 رده سنی زیر هشت و 10 سال از شهرستان های جم، دیلم، بوشهر، دشتی و دشتستان در ورزشگاه تختی شهر خورموج برگزار شد.
حامد منفرد افزود: در این فستیوال 240 فوتبال آموز شرکت دارند که در رده سنی هشت سال 24 مسابقه و در رده سنی 10 سال 25 مسابقه برگزار شد.
وی اضافه کرد: رقابت های فوتبال مدرسه های زیر 8 و 10 سال به صورت 7 نفره و در وقت های 15 دقیقه ای برگزار می شود و بر اساس قانون فیفا این مسابقه ها برد و باخت و قهرمان ندارد و بیشتر جنبه شور و نشاط برای جامعه هدف دارد.
در این آئین به 240 فوتبال آموز مدرسه های فوتبال شرکت کننده در این فستیوال لوح یادبود اهدا شد./ایرنا






نظـــرات شمـــا