کد خبر: 19589
تاریخ انتشار: پنج شنبه 3 آبان 1397 - 22:00   25 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد که تیمش را مقابل نفت آبادان برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌فرستد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم، قبل از دیدار با نفت آبادان، در نشست خبری حضور یافت و مطالبی را بیان کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


تبریک به پرسپولیس و تسلیت بابت درگذشت یک خبرنگار


درگذشت خلیل فرهمند، خبرنگار و عکاس خوب ورزشی استان را تسلیت می گویم. او دوست عزیزی بود که واقعا ارادت خاصی نسبت به او داشتم و بازیکنان و مربیان ما همه دوستش داشتند. از این اتفاق متاثر شدیم و به اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم. امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد و حیف است که این فرد دیگر در کنارمان نیست. همچنین به تیم پرسپولیس و از جمله بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی که دست خالی با این مشکلات جنگیدند، بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم.


تلاش خواهیم کرد 3 امتیاز بازی فردا را بگیریم


درباره بازی فردا با نفت آبادان باید بگویم که با توجه به برد هفته قبل دو تیم، هر دو با روحیه خوب وارد زمین می‌شویم. تیم صنعت نفت هم تیمی توانمند در خط حمله است که گل‌های زیادی به ثمر رسانده، اما ما هم روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم. می‌دانیم نقاط ضعف آنها در خط دفاعی کجاست و تلاش خواهیم کرد تا در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم.


فقط 15 بازیکن بزرگسال داریم


ما واقعاً تعداد بازیکنان‌مان کم است و شاید فقط 15 بازیکن بزرگسال در لیست ما وجود دارد. سه جای خالی داریم و به دلیل مشکلات مالی، بسیاری از بازیکنان‌مان را از دست دادیم. بازیکنی مثل مسیح زاهدی را در خط دفاعی نتوانستیم حفظ کنیم یا سید احمد موسوی را نتوانستیم جذب کنیم که به ماشین‌سازی برگشت. روزهای آخر نقل و انتقالات هم این اتفاق افتاد و نفرات خوبی وجود نداشتند که ما جذب کنیم. امیدوارم که در نیم فصل دوم شرایط‌مان بهتر شود.


دکتر حیدری داور خوبی است


ما در این فصل، از ناحیه داوری ضربه خوردیم، اما به سلامت کمیته داوران و داوران کشورمان شک نداریم. می‌دانیم داوران سالمی در فوتبال ایران قضاوت می‌کنند. بازی فردا را هم دکتر بیژن حیدری قضاوت می‌کند که داور خوبی است و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد و ما اعتراض به داوری‌ها را هم به باشگاه می‌سپاریم.


برای بازی فردا چند غایب داریم


مصدومان و محرومان ما هم مانند سایر تیم‌هاست. از آنجایی که فصل سرما رسیده و کیفیت زمین‌ها افت کرده است، چند مصدوم داریم. بازیکن محروم ما روح‌الله سیف‌اللهی است و اوضاع مصدومان هم باید بررسی شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.


کادرفنی تاکنون دریافتی نداشته است


تاکنون فقط 15 درصد پرداختی به بازیکنان وجود داشته و کادر فنی دریافتی نداشته است. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود.


رقابت احمدی و گوهری؟


شیرین‌تر از این برای ما نیست. آنها رقابت تنگاتنگ دارند. ما سه دروازه‌بان خوب داریم که دو نفر از آنها زیر 23 سال هستند. در تیم ما هرکسی خوب باشد، بازی می‌کند تا نوبت به دیگری برسد و اگر نفر بعدی هم آمد، بازی ادامه خواهد داشت تا دوباره نوبت نفر بهتر برسد.






نظـــرات شمـــا