کد خبر: 19620
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 آبان 1397 - 20:00   28 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته دهم لیگ یک کشور شاهنی شهرداری بوشهر در خانه موفق به شکست مهمان خود شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهینی ها بعد از دو بازی سخت خارج از خانه دوباره در خانه و در کنار حمایت هواداران پرشور خود به میدان رفت و در حالی که تا پیش از شروع بازی مکان سوم خود را از دست رفته می دید بازی را هجومی شروع کرد و سعی کردند برتری خود را بر مهمان خود دیکته کنند و به امتیازات کامل این دیدار خانگی برسند.

حملات شاگردان فکری در دقیقه 32 جواب داد و حسین مالکی گل اول این تیم را به ثمر رساند تا خیال شاهینی ها آسوده تر بشود. بعداز گل نود ارومیه برای رسیدن به گل مساوی تلاشهایی را کرد تا اینکه صاحب یک ضربه پنالتی شد پنالتی که نعمتی بخوبی آنرا مهار کرد. اما در حالی که می رفت نیمه اول با برتری این تیم خاتمه یابد محمد محبی ستاره این تیم با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شود تا کار برای شاهین کمی سخت بنظر برسد. به هر صورت شاهینی با همان تک گل مالکی پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم فکری تیمش را محتاط تر به میدان فرستاد و به دنبال حفظ سه امتیاز بود و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشت. ارومیه ای ها هم که صاحب توپ و میدان بودند نتوانستند از ده نفره شدن شاهین بهره لازم راببرند تا اینکه در وقتهای تلف شده روی یک ضد حملات سریع ملاد صارمی در دقیهق 92 گل دوم و تیر خلاص را به ثمر رساند تا شاهینی ها با این برد 17 امتیازی شوند و دوباره به جایگاه سومی خود برگردند.

 






نظـــرات شمـــا