کد خبر: 19634
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 آبان 1397 - 08:10   31 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدافع استقلال در بازی برابر تیم سابقش از فشار خارج شد و امیدوار است در بازی مجدد برابر این تیم بتواند به روند خوب خود ادامه بدهد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، بازی استقلال برابر سایپا را می توان تولد دوباره محمد دانشگر دانست، بازیکنی که از ابتدای فصل به دلیل دریافت چند کارت زرد فشار زیادی را تحمل کرد و در بازی با السد شرایط برای او طوری پیش رفت که شفر او را برای چند هفته نیمکت نشین کرد.


اما دانشگر در بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و موفق شد گل تساوی را وارد دروازه تیمش سابقش کند.


به جز این دانشگر در دفاع هم عملکرد خوبی داشت تا جایی که شفر تصمیم گرفت در بازی با سپاهان هم از او در ترکیب اصلی استفاده کند.


دانشگر در این بازی ضربه اش در دقیقه 92 به تیر دروازه برخورد کرد و یک بار هم بازیکنان حریف روی او مرتکب خطای پنالتی شدند که داور این صحنه واضح را برای آبی ها اعلام نکرد.


دانشگر با توجه به درخششی که در دو بازی گذشته داشته به طور قطع روز پنجشنبه هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان می رود و این بار هم باید تلاش کند با پشت سر گذاشتن روزی موفق تیمش را راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کند.






نظـــرات شمـــا