کد خبر: 19665
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 آبان 1397 - 22:10   4 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: محمد نوازی سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یکشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم چوکای تالش حاضرنشد.


 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نوازی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر چوکای تالش و شعارهای اعتراضی برخی از هواداران ایرانجوان در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد.

به دنبال حاضر نشدن محمد نوازی سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در نشست خبری پس از بازی مسئولان این باشگاه نیز حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند.

محمد نوازی بعد از اتمام بازی درگیری لفظی با برخی از هواداران ایرانجوان داشت که با وساطت دیگر اعضا کادرفنی و نیروی انتظامی ختم به خیر شد. و حتی بعد از خروج از رختکن نوازی با اسکورت نیروی انتظامی به محل اقامت خود رفت.

همچنین پس از پایان بازی هواداران خشمگین تیم ایرانجوان بر علیه تیم داوری نیز شعارهایی دادند.

هواداران ناراضی و ناراحت ایرانجوان که بشدت از عملکرد مدیرعامل باشگاه ایرانجوان خشمگین بودند شعار حیا کن رها کن برای وزیری سر دادند ، هواداران با اعلام اینکه سال گذشته ما فریب خوردیم خواستار رفتن علی وزیری از این باشگاه شدند .

 در هنگام اعتراض هواداران به مدیریت باشگاه و نوازی بطری شیشه ای به پیست ورزشگاه پرتاب شد که چیزی نمانده بود برای چاپی اتفاق تلخی رخ دهد.

 در طول بازی نوازی و نیک سیرت بشدت به عملکرد داوری معترض بودند. در صحنه ای نوازی خطاب به داور گفت می خواهی در شهر خودمان سرمان را ببری. نیک سیرت نیز در بین دو نیمه به داور گفت اگر با اخراج من مشکل حل می شود من را اخراج کن اما سرمان را نبر.

هواداران ایرانجوان در طول بازی بیشتر سکوت کرده بودند و تشویق نمی کردند و فقط دو سه باری طبل کوبیدند و چند باری هم به داوری معترض بودند اما در اکثر دقایق بازی سکوت کرده بوند!

 

ایرانجوان با این شکست با همان 5 امتیاز در رتبه یازدهم گروه خود باقی ماند.

تیم ایرانجوان بوشهر در هفته نهم بازی ها در اهواز به مصاف استقلال اهواز می رود.






نظـــرات شمـــا