کد خبر: 19706
تاریخ انتشار: شنبه 19 آبان 1397 - 11:10   10 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: بازیکن بوشهری پرسپولیس و کاپیتان دوم و یکی از باتجربه های این تیم هست که در این چند سال برای سرخپوشان بازیهای خوبی انجام داده است که متاسفانه در فینال آسیا امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شودحضور ندارد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، حسین ماهینی بازیکن بوشهری پرسپولیس و کاپیتان دوم یکی از باتجربه های پرسپولیس هست که در این چند سال برای سرخپوشان بازیهای خوبی انجام داده است که متاسفانه در فینال آسیا امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود حضور ندارد.

پرسپولیسی که با کمبود بازیکن مواجه است بازیکن اصلی خود مصدوم یا محروم می شوند که کار برای این تیم برای ادامه مسابقات سخت کرده است.

ماهینی بازیکن و کاپیتان سرخ پوشان تهرانی که در بازی دربی دچار مصدومیت شد و بعد از این مسابقه نتواست در ادامه بازیها همرایی کند.

نبود حسین ماهینی در فینال آسیا برای بوشهریها خیلی ناراحت کننده است که این بازیکن با اخلاق بوشهری نمی تواند در فینال بازی کند.

حسین ماهینی در بازی استقلال مصدوم نمی شد می توانست برای دومین بار در فینال جام باشگاه های آسیا حضور داشته باشد. وی پیش از این با ذوب آهن فینال جام باشگاه آسیا را تجرهب کرده است.






نظـــرات شمـــا