کد خبر: 19714
تاریخ انتشار: شنبه 19 آبان 1397 - 20:10   10 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در 24 ساعت گذشته شاهد مصاحبه آتشین نوازی سرمربی ایرانجوان و تکذبیه سرپرست این تیم بودیم!

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نوازی سرمربی ایرانجوان که معمولا آرام است در آخرین ساعات جمعه شب روی خط برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش آمد و انتقادات تند و صریحی از مدیریت باشگاه و همچنین بی تفاوتی مسئولین استان کردند. به نظر می رسد دیگر کارد به استخوان کاپیتان اسبق استقلال خورده و تحملش به سر امده است. وی با اشاره به اینکه همه وعده هایی که به من داده شد هیچ کدام انجام نشد! بنظر می رسد که مدیرعامل ایرانجوان تنهاست یا دلش نمی خواهد کاری کند و مسئولین هم که ما را تنها گذاشته اند،برداشت. پرده از روزهای تلخ این تیم ریشه دار مردمی

 سرمربی ایرانجوان بوشهر افزود :آب معدنی نداریم، بازیکنان لباس گرم ندارند، بازیکنان ناهار ندارند، یک ماه و نیم است در بوشهرم اما نه تنها من بلکه هیچ کس دیگر یک ریال هم نگرفته است!

وی اضافه کرد: هفته پیش که با مس کرمان بازی داشتیم و سه امتیاز هم گرفتیم .از آنها خواستم به بچه ها پاداش بدهند که یک چک شش میلیون تومانی برای همه تیم دادند که پاس نشده است!

سرمربی ایرانجوان در خاتمه گفت؛ از لحاظ فوتبالی مشکلی نداریم ولی مشکل اصلی ما باشگاه است ،اصلا باشگاهی وجود ندارد ! فقط هر وقت نامه ای باشد کلید را می آورند در را باز میکنند و بعد هم در را میبندند!

 

اما اظهارات سرمربی ایرانجوان بوشهر از سوی عطا وزیری سرپرست این تیم بی جواب نماند و سرپرست ایرانجوان بعدازظهر شنبه روی خط برنامه پسین ورزش آمد و حرفهای نوازی را رد کرد!

 

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان در این باره گفت: در ابتدا باید از آقای نوازی سرمربی تیم تشکر ویژه ای داشته باشم . همه از وضعیت تیم ما خبر دارند! تیم با کمک ۱۰ میلیونی اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و هزینه های ۳۹۰ میلیون تومانی شخص مدیر عامل اداره شده است.

 وزیری در ادامه افزود: من صحبتهای آقای نوازی را به حساب فشاری که روی ایشان بوده میگذارم! در این یک ماه و نیم بدون ریالی دریافتی برای ما کار کرده اند و این در مورد بازیکنان نیز صدق میکند. درست که نتایج ما بیشتر سینوسی بوده اما حق دارند مطالبی را عنوان کنند .با این حال در مورد ماجرای آب معدنی باید عنوان کنم مانند همیشه در این چند سال آب تصفیه شده استفاده می کنیم و باشگاه شرایطی ندارد که هر جلسه بخواهد بیش از صد هزار تومان برای خرید آب معدنی هزینه کند.ما در سالی که ایرانجوان راهی پلی آف هم شده بود از همین آبهای تصفیه شده استفاده کرده ایم.

 وی در خصوص وضعیت غذای بازیکنان هم اشاره کرد: ما رستوران و غذای بازیکنان را تغییر داده ایم و دقیقا دو روز است که رستوران را عوض کردیم تا بچه ها با مشکلی مواجه نشوند. کلا با این رستوران مشکلاتی داریم و نمی دانم چه قراردادی در گذشته بسته شده که حتی می شود با ترکمنچای هم آن را مقایسه نمود! من سر تمرین هم با آقای نیک سیرت حرف می زدم از غذای جدید راضی بود. متاسفانه مبلغ اندکی به باشگاه پرداخت می شود و حتی با بازیکنان باشگاه ما نیز برخورد خوبی نداشتند که این ماجرا را مدیر عامل باشگاه وقتی شنید خیلی سریع واکنش نشان داد!

 سرپرست ایرانجوان در ادامه افزود: در خصوص چک ۶ میلیون تومانی مربوط به پاداش باید صادقانه بگویم این چک را من دادم تا بازیکنان ببینند و خیالشان از بابت نقد شدن آن راحت شود اما این چک به بانک هم برده نشده و قرار شد فردای آن روز چک در قالب کارت هدیه به بازیکنان تقدیم شود اما از بدشانسی ما زمانی که به مدیر عامل باشگاه مراجعه شد درست زمانی بود که ایشان از باخت تیم و برخی شعارهای توهین آمیز در ورزشگاه نسبت به خودش ناراحت بود تا نتوانیم این پول پاداش برد کرمان را به موقع نقد و تحویل بچه ها بدهیم .اکنون که در حال صحبت با شما هستم در حال واریز به حساب بازیکنان می باشیم.

 وزیری افزود:  ۴۰۰ میلیون تومان در این سه ماه هزینه شده و هیچ ارگانی به ایرانجوان کمک نکرده است. نوازی با قدرت به کارش ادامه می دهد اما ایرانجوان تنهاست. هر جلسه تمرین حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه روی دوش باشگاست. پدر بنده نه سهامدار ایرانجوان است نه عضو هیات مدیره اما به عنوان یک طرفدار و بازیکن سابق هر وقت گیر کنم مبالغی حدود ۱۰ میلیون تومان به ما کمک می کند تا تیم بتواند به کارش ادامه دهد. حتی افرادی مانند حاج مجید چاهیبخش به عنوان یک پیشکسوت تیم را تنها نمی گذارند اما مابقی افراد …

 عطا وزیری در مورد جلسه شب گذشته هیات مدیره ایرانجوان گفت: جلسه ای در منزل حاج مجید رجبی برگزار شد و حاج علی وزیری باز هم گفت که دیگر نمی تواند ادامه دهد و اعلام داشت از سال گذشته بیش از یک میلیارد و نیم هزینه کرده ام و اکنون نه زمین باشگاه را می خواهم نه پستی نه مقامی فقط اجازه بدهید بروم که هیات مدیره عنوان کردند فعلا صبر کن تا شاید کسی پیدا شود تیم را به او بدهیم!

 

بنظر می رسید اوضاع ایرانجوان آتش زیر خاکستر است و هر لحظه باید منتظر شعله ور شدن آن باشیم.






نظـــرات شمـــا