کد خبر: 19747
تاریخ انتشار: پنج شنبه 24 آبان 1397 - 10:24   15 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال استان اولین اعتراض هم ثبت شد. سعید مسیگر سرمربی سپاهان بوشهر که در این هفته به همراه سپاهان میهمان پرسپولیس نوین برازجان بود از مسایل پیش‌آمده در جریان بازی شکایت داشت.

  به گزارش "ورزش بوشهر"؛ با آغاز نیم فصل دوم تعدادی از تیم‌ها به دلیل بدهی نتوانستند از بازیکنان جذب شده استفاده کنند. سپاهان هم از جمله همین تیم‌ها بود. به پرسپولیس نوین برازجان هم اجازه استفاده بازیکنان جدید داده نشد ولی عباسی مدیر پرسپولیس نوین برازجان با ورود به این موضوع بازیکنان خود را در جریان بازی به زمین فرستاد. این جریان شکایت سپاهان را در پی داشت. مسیگر سرمربی سپاهان بوشهر در این زمینه گفت: به هر دو تیم اجازه ورود بازیکنان جدید داده نشد و ناظر بازی قاطع این موضوع را عنوان کرد اما در نیمه دوم پرسپولیس از بازیکنان جدید خود استفاده کرد. سرمربی سپاهان اظهار کرد: مدیر پرسپولیس نوین تعهد داد و بازیکنان خود را وارد زمین کرد؛ اگر قرار بر تعهد بود ما هم می‌توانستیم تعهد بدهیم. نگاه هیات فوتبال به تیم‎ها متفاوت است. چرا در جریان بازی این اتفاق افتاده است.  رفاقت بین مدیر و رئیس هیات فوتبال استان باعث شد تا قانون نادیده گرفته شود و به همین دلیل ما شکایت خود را به کمیته انضباطی خواهیم داد.

در این زمینه عباسی مدیر پرسپولیس نوین برازجان هم گفت: نمی‌توانم به بعضی موارد اشاره کنم ولی ما تمام مراحل قانونی برای صدور کارت بازیکن را انجام داده بودیم ولی کارت صادر نشد و تنها به دلیل صادر نشدن کارت بازیکن، ناظر اجازه بازی به بازیکن ما نمی‌داد که ما تعهد دادیم و بازیکن به زمین رفت. اگر مشخص شود مقصریم ما مطیع قانون هستیم.

منبع: یاران سیبز






نظـــرات شمـــا