کد خبر: 19857
تاریخ انتشار: پنج شنبه 8 آذر 1397 - 11:20   29 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هافبک میانی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیازمند حمایت بیشتر و نگاه دلسوزانه‌تر مسئولان است.

به گزارش«ورزش بوشهر»؛ میلاد شعبانلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای فصل مجموعه مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان و هواداران همدل و هماهنگ عمل کرده اند و همگی با تمام توان برای موفقیت در حال تلاش هستیم و هم اکنون با درایت کادر فنی، تیم به بهترین شرایط خود رسیده است.

شاهین بوشهر نیازمند حمایت بیشتر و نگاه دلسوزانه‌تر مسئولان است

هافبک میانی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: خوشبختانه کادر فنی خوبی داریم که هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی شرایط خوبی را در تیم حاکم کرده اند و با اینکه در چند هفته اخیر چندین بازیکن مصدوم و محروم داشته ایم اما شرایط روبه رشد تیم متوقف نشده و بازیکنان نیز با تمام توان و علیرغم اینکه برخی از آنها مصدومیت هایی نیز دارند برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

شعبانلو تاکید کرد: هم اکنون تیم صدرنشین رقابت‌ها است و بازیکنان و کادر فنی نیاز به انگیزه بیشتری برای حفظ این موقعیت هستند و از مسئولان انتظار می‌رود مدیریت باشگاه را یاری کنند تا شرایط بهتری از لحاظ مالی بر تیم حاکم شود و قدر این موقعیت بدست آمده را بیشتر بدانیم.

بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: یکی از مشخصه‌های شاهین حضور همیشگی هوادارانش است و این عزیزان از ارکان اصلی تیم هستند و امیدوارم با کمک مسئولان و نگاه دلسوزانه‌تر نسبت به حمایت بیشتر از تیم بتوانیم در پایان رقابت‌ها با صعود به لیگ برتر هدیه‌ای ارزشمند به هواداران شاهین و مردم بوشهر تقدیم کنیم.






نظـــرات شمـــا