کد خبر: 19873
تاریخ انتشار: شنبه 10 آذر 1397 - 22:00   1 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: حسین ماهینی طبق ادعای برانکو ایوانکوویچ ایوانکوویچ رفته رفته خود را مهیای بازگشت به ترکیب خواهد کرد و قرار نیست از لیست سرخپوشان خط بخورد.

  به گزارش "ورزش بوشهر"، حسین ماهینی به عنوان بازیکن موثر برانکو ایوانکوویچ طی دو فصل اخیر در لیگ هجدهم با بدشانسی بزرگی مواجه شد و با آسیب از ناحیه رباط صلیبی و عمل جراحی بعد از آن دور از میادین است.


این بازیکن که با توجه به کمبود مهره در ترکیب سرخپوشان طی دو فصل اخیر با حضوری موثر در پست‌های مدافع راست، مدافع میانی، چپ و هافبک دفاعی یک مهره قابل اعتماد برای سرمربی سرخپوشان محسوب می‌شد، در دیدار برابر استقلال با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.


ماهینی این روزها طبق برنامه آماده سازی تمرینات خود را دنبال می‌کند تا بتواند در ادامه فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود. برانکو ایوانکوویچ نیز امروز در واکنش به سوالی درباره احتمال خط خوردن این بازیکن از لیست سرخپوشان ضمن تمجید از عملکرد او اعلام کرد این بازیکن قادر است پیش از فروردین 98 دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و به جمع شاگردانش بازگردد و همچنان به او اعتماد کامل را دارد.


موضوعی که می‌تواند یک عامل روحیه بخش برای کاپیتان دوم پرسپولیس محسوب شود تا بتواند هرچه زودتر از این مصدومیت تلخ عبور کرده و خود را مهیای چالش مجددی در ترکیب این تیم کند.






نظـــرات شمـــا