کد خبر: 19875
تاریخ انتشار: شنبه 10 آذر 1397 - 23:30   1 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از دور برگشت مسابقات لیگ یک امیدهای کشور شاهین شهرداری بوشهر با فتح دربی همچنان مقتدر به صدرنشینی خود ادامه داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان ابراهیم شریفی با اینکه تا قبل از این دیدار شاهد حواشی عجیبی بودند که روح فوتبال را جریحه دار می کرد اما موفق شدند با ارائه یک بازی تاکتیکی و منظم در خانه کارگر بنه گز برد شیرین و ارزشمندی را بدست آورند تا همچنان قدرتمندان در صدر جدول حضور داشته باشند.

نیمه اول این دیدار شاهد بازی کنترل شده ای از سوی شاهینی ها بودیم و باز متعادل دنبال می شد. اما در نیمه دوم ابراهیم شریفی نسخه جدید برای کارگر پیچید و توانست مزد جسارت و درایت خود را در خانه حریف بگیرد. در این نیمه شاهد برتری شاهینی ها بودیم و تاکتیک خود را به حریف دیکته کردند. که حاصل آن دو گلی بود که به فاصله اندکی از یکدیگر به ثمر رسید. و تیم میزبان خیلی خوش شانس بود که نتیجه سنگین تری رقم نخورد. هر دو گل شاهین شهرداری بوشهر در این دیدار توسط علی رئیسی به ثمر رسید.

تیم امید شاهین شهرداری بوشهر با ۸ پیروزی و یک تساوی و ۲۵ امتیاز صدرنشین رقابتها می باشد.

کارگربنه گز هم بعد از تغییر سرمربی خود و آمدن مسعود احمدی هنوز رنگ موفقیت را ندیده و دو شکست بد خانگی را متقبل شده اند. البته تغییرات محسوسی در نوع فوتبال این تیم دیده می شود که مستلزم زمان می باشد تا به نتیجه دلخواه برسند. 






نظـــرات شمـــا