کد خبر: 19896
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 آذر 1397 - 11:00   3 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داور در لحظات پایانی مسابقه یک پنالتی برای تیم ما نگرفت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ قبل از صحبت در باره بازی باید در مورد دو مطلب صحبت کنم؛ اول اینکه از طرفداران واقعی ملوان تشکر کنم که با وجود جایگاهی که این تیم در جدول دارد به ورزشگاه‌ آمدند و ۹۰ دقیقه این تیم را عاشقانه تشویق کردند. می‌دانم این تیم ریشه در خانواده‌ها دارد و این تیم را در هر شرایطی دوست دارند. باید از این طرفدارانی که عاشقانه تیمشان را دوست دارند، تشکر کرد.

وی افزود : هفته گذشته من از روی نیمکت اخراج شدم که به نظرم داور چهارم دچار اشتباه شد. به هر حال در دنیا هم ویدئو چک را گذاشتند که اگر داوری دچار اشتباه شد، اشتباهش را برگرداند. در بازی هفته گذشته من به اشتباه اخراج شدم. ناظر مسابقه می‌توانست در آن بازی حق من را بدهد و نگذارد که در این بازی روی نیمکت نباشم. در مورد بازی باید بگویم؛ ملوان در نیمه اول مسلط بود و موقعیت‌های گلزنی بیشتری را به دست آورد و می‌توانست در این نیمه به گل برسد، اما در نیمه دوم ما بیشتر صاحب توپ و میدان بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم.

فکری تصریح کرد : بازی خوبی بود، موقعیت‌های گلزنی روی هر دو دروزاه ایجاد شد. نقطه ضعف این بازی نداشتن گل بود. البته در صحنه آخر بازی هم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما اعلام کند که آن را نگرفت، اما تیم داوری هم خوب قضاوت کرد و بازی هم جذاب بود که به تیم حریف و بازیکنان حریف خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اینکه یک گل ملوان توسط داور مردود شد و نظر شما در مورد این صحنه چیست، گفت: واقعیت را بخواهید اگر کارشناسان آن صحنه را گل اعلام کرده‌اند که اشتباه داور بوده است اما من خودم از صحنه دور بودم و فیلم بازی را ندیدم. الان نمی‌توانم نظر بدهم. اما اگر کارشناسان نظرشان این بوده که گل درست بوده، حرفی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد وضعیت زمین اظهار داشت: با توجه به شرایط بارندگی که در این چند روز در گیلان بود، زمین بد نبود. البته چمن سنگین و گلی بود، اما در مجموعه زمین خوب بود اما می‌توان نظارت بیشتری داشت، به هر حال ملوان تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و به دنبال بکش بکش نیست، بنابراین باید زمین بهتری داشته باشد تا بتواند از ۳ امتیاز بازی داخلی استفاده کند.






نظـــرات شمـــا