کد خبر: 19921
تاریخ انتشار: شنبه 17 آذر 1397 - 08:00   8 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: محمود فکری، سرمربی جنوبی ها معتقد است برخی ها با کثافت کاری به دنبال این هستند تا مانع روند رو به رشد تیمش شوند.

 
 
به گزارش «ورزش بوشهر:»؛ شاهین شهرداری بوشهر در هفته شانزدهم لیگ آزادگان میزبان پرسپولیس پاکدشت خواهد بود ولی محمود فکری، سرمربی جنوبی ها معتقد است که به مانند فصل گذشته پس از اینکه تیمش به صدر جدول رسید، برخی ها با کثافت کاری به دنبال این هستند تا مانع روند رو به رشد تیمش شوند.


ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با محمود فکری، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر را در زیر می خوانید.


از بازی برابر ملوان آغاز کنیم.

بازی برابر ملوان در مجموع بازی خوبی بود ولی متاسفانه برنامه های ما پیش از آغاز مسابقه براساس چیزی که در نظر گرفته بودیم پیش نرفت، به طوری که قرار بود روز شنبه به پرواز مستقیم از عسلویه به رشت برویم ولی متاسفانه حوالی ساعت ۱۰ صبح وقتی به آسمان رشت رسیدیم، هواپیما به دلیل مه غلیظ اجازه فرود دریافت نکرد و خلبان مجبور شد در تهران فرود بیاید و ما هم به اجبار با اتوبوس از تهران به انزلی رفتیم که با ۱۲ ساعت، به جای ساعت ۱۰ صبح، حدود ۹:۳۰ شب به انزلی رسیدیم. همین امر موجب شد که خستگی ناشی از این سفر طولانی روی بدن بچه ها باقی بماند و نتوانند با شادابی همیشگی وارد زمین شوند. به خصوص در نیمه اول مسابقه که خستگی و کوفتگی در بدن بازیکنان کاملا مشهود بود و می‌توان گفت که بازی ضعیف تری نسبت به مسابقات گذشته را به نمایش گذاشتیم. ولی در مجموع خدا را شکر می کنیم که با یک امتیاز خارج از خانه و بدون گل خورده زمین مسابقه را ترک کرده و جایگاه مان در جدول را حفظ کردیم.


این هفته هم که باید در مقابل پرسپولیس پاکدشت به میدان بروید، این مسابقه را چطور ارزیابی می کنید؟

خب این بازی به دلیل جایگاه دو تیم در جدول بسیار مهم و حساس است که امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند، سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.


مسابقات لیگ تقریبا به نیم فصل رسیده، آیا مشکلات مالی تیم تان حل شده است؟

مشکلات مالی آنطور که باید حل می شد، نه، حل نشده است. ما مشکلاتی داریم و این موضوع مدیریت، بازیکنان و کادرفنی را آزار می دهد. زیرا با توجه به جایگاه مان در جدول، من فکر می کنم باید توجه بیشتری به تیم و بازیکنان شود و از طرفی ما در فصل نقل و انتقالات قرار داریم که این موضوع توجه بیشتر مسوولین باشگاه و شهردار محترم را می طلبد که هم بتوانیم با جذب بازیکنان مورد نظرمان نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده و هم با انرژی و انگیزه بیشتری نیم فصل دوم را آغاز کنیم. به هر حال طی چند هفته اخیر که به صدر جدول رسیدیم یک سری شیطنت و کثافت کاری ها آغاز شده که این کار ما را سخت تر می کند و باید همه جوره آماده رقابت با دیگر تیم ها شویم تا انشالله بتوانیم به سلامت فصل را به پایان برسانیم.


استوری که گذاشته بودید هم مربوط به همین اتفاقات است؟

متاسفانه وقتی به بعضی تیم ها و مدیران می رسیم، یک سری کارها آغاز می شود و این آدم ها فکر می کنند که با آلوده کردن فضا می توانند امتیاز گرفته و موفق شوند.


بیشتر توضیح می دهید.

خیلی دوست ندارم ریز موارد را بیان کنم ولی به طور مثال سال گذشته دیدید که یک سری از تیم ها با تهمت زدن بحث جادوگری و دوپینگ را مطرح کردند و یا با تماس با بازیکنان ما به دنبال هوایی کردن آنها یا خیلی از مسائل دیگر بودند تا تمرکز ما را برهم بزنند، غافل از اینکه این چیزها برای شخص من و تیمم تاثیرگذار نبوده و موجب انگیزه دو چندان ما می شود. ولی با این وجود ما هم باید برای مقابله با این حواشی خودمان را آماده کنیم تا موجب ضربه خوردن به تیم نشود.


طی چند روز گذشته گویا با بازیکنان شما هم تماس هایی برای نیم فصل دوم برقرار شده است.

بله، هم با بازیکنان تماس گرفتند و هم بحث های دیگری را آغاز کرده اند. فصل گذشته هم با پایان نیم فصل، دو تیم لیگ برتری از طریق افراد خاص این فوتبال، به دنبال هوایی کردن بازیکنان مان بودند که به همین دلیل چند امتیاز را در اواخر نیمه فصل به همین دلیل از دست دادیم ولی خوشبختانه چون فاصله امتیازی خوبی با تیم های تعقیب کننده مان داشتیم، خودمان را زود جمع و جور کردیم و صدر جدول را از دست ندادیم. امسال هم جدا از بحث رسیدن به صدر جدول وقتی مقابل برخی تیم ها قرار می گیریم، می خواهند اینگونه امتیاز بگیرند و شک نداشته باشید که بار کج به مقصد نمی رسد و ما هم حواسمان هست تا متضرر نشویم.

تا به اینجا از داوری ها راضی بودید.

خب در برخی از مسابقات از داوری سود بردیم و در برخی مسابقات هم متضرر شدیم ولی آنطور که به نظر می رسد، طبق صحبت کارشناسان، داوری ها از ابتدای فصل به سود تیمی خاص در جریان است که امیدوارم کمیته داوران بیشتر این مسائل را رصد کند تا خدای نکرده در پایان فصل تیمی از این اتفاقات سود و یا متضرر نشود. چون بازی های لیگ یک طوری است که در پایان فصل یک تیم با تفاضل گل از صعود باز می ماند و حاصل کار و تلاش یک مجموعه و یک شهر هدر می رود.


حرف پایانی.

در پایان می خواهم به برخی دوستان بگویم که دست از این کارهای چیپ بردارند زیرا فوتبال ورزشی است که کارهای جوانمردانه در آن جواب می دهد نه اینکه با حاشیه سازی و تخریب کردن تیم ها و مربیان بتوانیم به موفقیت برسیم. به آنها توصیه می کنم به جای تمرکز روی این موارد به بحث فنی تیم خودشان بپردازند که قطعا با این کار موفق‌تر خواهند بود.

خبرنگار: یوسف قاسمی






نظـــرات شمـــا