کد خبر: 19924
تاریخ انتشار: شنبه 17 آذر 1397 - 08:25   8 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال امید کشور شاهین در خانه پیروز شد و بازی کارگر در لامرد نیز نیمه تمام ماند!

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در ادامه روند پیروزی های شاهین با شریفی این تیم موفق شد پرسپولیس شیراز را نیز با برد بدرقه کند. شاهینی ها که در نیمه اول با یک گل بازنده راهی رختکن شده بودند در نیمه دوم با تعویض های طلائی شریفی کامبک زدند و با زدن 3 گل در نیمه دوم این دیدار را هم بردند. علی رئیسی گلزن این روزهای شاهین موفق شد دوبار روی پاس های آرش خلیفه و علی سعیدیان در دقایق 65 و 88 گلزنی کنند، در نود و دومین دقیقه هم علیرضا ابراهیمی گل سوم شاهین را به ثمر رساند.

شاهین شهرداری بوشهر با این برد و با کسب 9برد، یک تساوی و بدون باخت با 28 امتیاز مقتدرانه در صدر گروه خود قرار دارند.

 

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور ،سیمان لامرد که بدلیل زیر کشت بودن زمین چمن لامرد دیدار خود را در شهرستان مهر برگزار کرد،این دیدار نیمه تمام ماند.

این بازی که قرار بود ساعت 13 آغاز شود،بدلیل نبود آمبولانس با 20دقیقه تاخیر آغاز شد.

در دقیقه 25بازی،آمبولانس به دلیل مأموریت استادیوم را ترک کرد و ناظر بازی مسابقه را متوقف کرد.و گویا ناظر بازی، به مسئولین تیم لامرد اعلام کرده است که در صورت نیامدن آمبولانس تا ده دقیقه دیگر بازی را تعطیل خواهم کرد،با گذشت این زمان، خبری از آمبولانس نشد و بازی با تصمیم ناظر و هماهنگی با فدراسیون تعطیل شد.

بعد از این تصمیم و تعطیل شدن بازی ،متأسفانه ناظر بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.






نظـــرات شمـــا