کد خبر: 19930
تاریخ انتشار: شنبه 17 آذر 1397 - 12:20   8 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در مسابقات چهار جانبه فوتبال نوجوانان بوشهراز ۶ دهه فعالیت ورزشی پیشکسوت فوتبال استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسابقات چهارجانبه فوتبال نوجوانان به یاد پیشکسوت فوتبال استان بهرام(جلال)غریب زاده به همت ولید صفری سنگر بان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در دهه ۶۰ و از مربیان و پیشکسوتان فوتبال استان و از شاگردان غریب زاده با حضور بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از پیشکسوتان در بوشهر برگزار شد.

در این آئین ورزشی تیم فوتبال اکباتان بوشهر مقام نخست این تورنمنت را کسب کرد و به پاس احترام و شش دهه فعالیت ورزشی جلال غریب زاده در اعتلای سطح فوتبال استان بوشهر و خدمات ارزنده در کسوت بازیکن و مربی در باشگاه شاهین بوشهر، از وی تجلیل به عمل آمد.

  

لازم به ذکر است: این چهره نام آشنا و دوست داشتنی فوتبال استان که بیش از شش دهه برای فوتبال زحمت کشیده و یکی از چهره های ماندگار ورزش دیار نخل و آفتاب می باشد ،همواره در میان اهالی فوتبال به عنوان یک مربی با صداقت و منضبط شناخته می شود و فوتبال بوشهر از دهه سی به بعد مدیون این مربی خاص و همیشه پرتلاش بوده که شاگردان بسیار زیادی را برای ورزش و بخصوص فوتبال استان پرورش داده است.

بهرام غریب زاده که او را با لقب آقا جلال در فوتبال بوشهر میشناسند در طول بیش از شش دهه فعالیت ورزشی یکی از بهترین و قدیمی ترین مربیان استان بوده که در فوتبال ایران نیز به نیکی از وی یاد می شود.

وی فوتبال را از سن ۱۶ سالگی و از محله جفره ماهینی و در پست هافبک چپ و راست زیر نظر عبدالمحمد پوربهی شروع کرد و اولین تیمی که در سال ۴۲به آن پیوست تیم خلیج یا شاهین کنونی بود و به دلیل تخصص ویژه ای که درزدن کرنر داشت، گل وی را که از روی نقطه کرنر به سرخپوشان پایتخت زده شد را فوتبالدوستان هرگز فراموش نخواهند کرد.

غریب زاده بیش از سی سال به عنوان مربی برای فوتبال استان و باشگاه شاهین بوشهر به فعالیت پرداخت و در لیگ کشور نیز به همراه شاهین مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کرده است.






نظـــرات شمـــا