کد خبر: 21040
تاریخ انتشار: شنبه 8 دی 1397 - 13:01   29 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: کیوان هاشم زاده قائم مقام مدیر عامل باشگاه ایرانجوان گفت:در شرایط حساس کنونی انتظار داریم هیات فوتبال بوشهر همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

  به گزارش "ورزش بوشهر" هاشم زاده جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی فوتبال بوشهری گفت: حضور ما در این شرایط سخت ایرانجوان برای کمک بود و با مذاکراتی که با حمید کللی فرد مرد با تجربه فوتبال بوشهر داشتیم و او هم ریسک و فداکاری کرد تا در این روزهای بحرانی به کمک تیم شهرش بیاید.

 

وی افزود: با آمدن حمید کللی فرد تغییرات چشمگیری در مسائل فنی تیم بوجود آمده است. در سه چهار هفته اول بازی های سختی داریم اما امید داریم در بازی های شش امتیازی با حمایت هواداران بتوانیم در لیگ دو باقی بمانیم.

 

هاشم زاده افزود: با نظر سرمربی جدید تیم بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ایم.امیدواریم با حضور این بازیکنان شناخته شده و با تجربه بتوانیم در جدول حرکت کنیم.اما در این راه یک مشکل بوجود آمده که باید مطرح کنم. هیات فوتبال بابت ۳ درصد حق خودشان از ایرانجوان طلبکار است، متاسفانه چند بار با نجفی رییس هیات فوتبال استان تماس گرفته ام و در حالی که پشت خط ایشان هم رفته ام اما هنوز موفق نشده ام با او صحبت کنم.البته به نجفی حق می دهم که حق هیات فوتبال را طلب کنند ،قبول دارم باشگاهی مانند ایرانجوان بدهی دارد و باید بدهی خود را به هیات فوتبال پرداخت کند اما شرایط این تیم مردمی را هم در نظر بگیرند.

از کجا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان بابت بدهی سنوات گذشته به هیات را یکجا پرداخت کنیم!؟ انتظار داریم کمک حال ما باشند. ما تا کنون نتوانسته ایم قرارداد مربیان و بازیکنان جدید را ثبت کنیم و اگر این ۴،۵ بازیکن برای بازی یکشنبه کارت آنها صادر نشود به احتمال فراوان یک شکست سنگین در انتظار ایرانجوان است.حتی هواداران ما قصد داشتند برای اعلام گلایه خود به استانداری بروند اما من خواهش کردم این کار را نکنند. آقای فرماندار و معاونین عمرانی و سیاسی استاندار قول همکاری داده اند.

 

هاشم زاده تاکیید کرد: ما می توانیم مقداری از بدهی های خود به هیات فوتبال را تا پایان سال پرداخت کنیم اما الان ۱۵۰ میلیون تومان بدهی به هیات واریز کردن کار سختی است و دوستان باید در نظر بگیرند این تیم مردمی شرایط حساسی دارند .این همه بدهی مربوط به سنوات گذشته بوده و تا آنجا که من اطلاع دارم مبلغ امسال چیزی حدود ۵ میلیون تومان بوده که همین را صبح شنبه پرداخت میکنم.بالاخره هیات فوتبال حق دارد که پولش را طلب کند اما امیدوارم آقای نجفی مانند گذشته به ایرانجوان کمک کند تا صبح شنبه این مشکلات حل شود.

 

قائم مقام ایرانجوان بوشهر در خاتمه گفت: ایرانجوان شرایط خاصی دارد ،باید از اعضای شورای شهر تقدیر کنم که در این وضعیت به ایرانجوان کمک کردند. بارها گفته ام ایرانجوان و شاهین دو بال فوتبال بوشهر هستند و اگر یکی ضعیف شوند طرف دیگر هم ضرر خواهند کرد.






نظـــرات شمـــا