کد خبر: 21047
تاریخ انتشار: شنبه 8 دی 1397 - 23:05   29 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رسول رمضانی مدیر اجرائی تیم فوتبال ایرانجوان طی پیامی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد از سمت خود در این تیم استعفا داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ رسول رمضانی که با روی کار آمدن هاشم زاده بعنوان قائم مقام  وی نیز بعنوان مدیر اجرایی مشغول به فعالیت شد در این شرایط که ایرانجوان در حال رسیدن به آرامش بود استعفا داد و آنرا نیز رسانه ای کرد. به فاصله ی کمتر از 24 ساعت تا اولین بازی ایرانجوان در دور برگشت این تیم با حاشیه ی جدید و خود ساخته ای روبرو شود.

باید دید هدف از این استعفا در این مقطع حساس کنونی ایرانجوان چه بوده است؟ و آیا مدیران ایرانجوان با این استعفا موافقت می کنند یا خیر؟

 

متن استعفای رسول رمضانی به شرح ذیل می باشد:

 

یا حق
اینجانب به عشق تیم ایرانجوان محبوب و با توجه به اینکه فکر می کردم در مقطع فعلی میتوانم کمک کوچکی جهت حفظ تیم در لیگ‌۲ نمایم به همین دلیل به اتفاق دوست عزیزم آقای هاشم زاده ورود و تمام سعی و تلاش خود را نمودم، ولی متاسفانه بنا به دلایلی احساس می شود حضور اینجانب باعث خلل در امور باشگاه و خدایی ناکرده ضربه ای جبران ناپذیر به این تیم گردد به همین دلیل استعفاء خود را با عشق به ایرانجوان اعلام می دارم و امیدوارم همه هواداران و پیشکسوتان دست در دست هم دهند و متحد به این تیم محبوب و مردمی کمک نمایند، همچنین با توجه به اینکه شور و نشاط اجتماعی از وظایف اصلی مسئولین محترم می باشد که انشالله این را نه تنها در شعار بلکه در عمل به اثبات خواهند رساند و نظر به اینکه حضور تیمهای ایرانجوان و شاهین بخش زیادی از این شور و نشاط را به خود معطوف نموده همت نمایند و مشکلات این دو تیم را جهت حضور پر قدرت در سطح اول فوتبال کشور حل نموده و باعث شادی مردم شهر بوشهر و استان گردند، در پایان از همه دوستان به ویژه آقایان وزیری،هاشم زاده، پیشکسوتان محترم و هوادارن محبوب و مردم عزیز شهرم که به اینجانب لطف عنایت فرمودند کمال تشکر را دارم.
رسول رمضانی

  






نظـــرات شمـــا