کد خبر: 22149
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 بهمن 1397 - 19:30   11 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: داشتن دو دروازه بان آماده نعمتی است که شاهین شهرداری بوشهر در این فصل از آن بهره می برد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سجاد بیرانود و علی نعمتی دراین فصل وظیفه سنگین حفاظت ازدروازه شاهین را به عهده داشتند و هر کدام از آنها درمدت حضورشان درچهارچوب دروازه سفیدپوشان توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند.

سجاد بیرانوند از یازده بازی که برای سفیدپوشان بوشهری انجام داده موفق شده در شش بازی کلین شیت کند و دو ضربه پنالتی را هم مهار کند و همتای او علی نعمتی هم در هشت بازی که انجام داده پنج کلین شیت داشته و در مهار دوضربه پنالتی هم موفق بوده است.

باتوجه به بررسی آمارها میتوان به میزان آمادگی این دو دروازبان آینده دار پی برد تا جایی که مربیان تیم شاهین کار سختی برای در ترکیب قرار دادن هرکدام از آنها دارند.

این دو نعمت بزرگ باحفظ آمادگی و دوری از حواشی می توانند در ادامه راه سخت شاهین برای صعود به لیگ برتر یار و یاور تیم و هواداران پرشورشان باشند.

علی نعمتی در نیم فصل اول با عملکرد خیره کننده خود موفق شد رتبه برترین دروازبان نیم فصل اول را به خود اختصاص دهد و در پنج بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه دارد.

باید دید آیا در نیم فصل دوم هم دروازه بانان شاهین می توانند با عملکرد خود باعث پرواز شاهین در لیگ دسته اول کشور شوند یا خیر!

  






نظـــرات شمـــا