کد خبر: 22228
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 بهمن 1397 - 18:45   19 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته بیست و چهارم لیگ یک کشور در تقابل حساس دو تیم گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر شاگردان عبدالله ویسی موفق شدند میزبان خود را شکست دهند.


به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان مجتبی حسینی در هفته های اخیر با کسب نتایج درخشان خود دوباره به جمع بالانشینان جدول پیوسته بودند، در آن سو نیز شاهین شهرداری بوشهری  با آمدن ویسی در دو هفته اخیر به دو تساوی بدون گل رسیده بودند. هر دو تیم در این دیدار تلاش می کردند تا با کسب پیروزی خود را یکی از کاندیدهای اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کنند. تلا هر دو تیم در نیمه به تساوی بدون گل انجامید. اما نیمه دوم آبستن اتفاقات زیادی بود. ابتدا این شاهینی ها بودند که در دقیقه 50 روی یک ضریه ایستگاهی زیبا از پشت محوطه جریمه توسط کمال نیکخوی به گل رسیدند. در ادامه شاگردان مجید حسینی تلاش برای رسیدن به گل تساوی کردند اما در دقیقه 67 بهمن سالاری اندوخته شاهین را دو برابر کرد تا شاگردان ویسی با دو گل از میزبان خود پیش بیفتند، گل ریحانی ها که نمی خواستند در خانه بازنده باشند حملاتی را ترتیب دادند که در نهایت در دقیقه 74 یکی از گلها را جبران کردند. بعد از اینکه اختلاف به حداقل رسید شاهد تلاش های زیادی از سوی هر دو تیم بودیم شاهینی ها برای حفظ پیروزی و گل ریحانی ها برای فرار از شکست خانگی که در نهایت شاگردان ویسی بودند که توانستند بردی ارزشمند را در کردج بدست آورند.

 
با این برد و با توجه به تساوی سرخ پوشان پاکدشت مقابل مس رفسنجان، شاهین شهرداری بوشهر با 38 امتیاز به رده دوم جدول رقابت ها صعود کرد. در این هفته تیم صدرنشین گل گهرسیرجان نیز در خانه بدون گل مقابل ملوان بندرانزلی متوقف شد،تا شاهین به چهار امتیازی صدرنشین برسد.






نظـــرات شمـــا