کد خبر: 22269
تاریخ انتشار: سه شنبه 7 اسفند 1397 - 13:45   26 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدافع باتجربه و بوشهری پرسپولیس تنها 30 روز تا پایان دوران مصدومیت و بازگشت به تمرینات گروهی فاصله دارد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، حسین ماهینی که در دیدار رفت دربی دچار مصدومیت شده بود و مجبور به عمل جراحی رباط صلیبی شد، اکنون روزهای پایانی دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و با افزایش فشار بدنسازی به دنبال بازگشت به تمرینات گروهی است.


مدافع باتجربه و کاپیتان دوم سرخپوشان که یکی از مهره‌های مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود و با توجه به نیاز تیم در بیشتر پست‌های دفاعی در روزهای کمبود بازیکن به میدان می‌رفت، امیدوار است در روزهای ابتدایی سال جدید توانایی حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد.

او این روزها زیر نظر مارکو تمرینات فشرده بدنسازی را پشت سر می‌گذارد و زیر نظر کادرپزشکی نرم دوی را نیز آغاز کرده تا در مرحله بعدی کار با توپ را استارت بزند. مرحله پایانی دوران مصدومیت او به بازگشت به تمرینات گروهی ختم خواهد شد که به نظر می‌رسد در روزهای پایانی امسال رقم بخورد. طبق پیش بینی کادرپزشکی و با تدابیر صورت گرفته و تلاش این بازیکن، او قادر است از ابتدای سال جدید برای تیم نیز در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان برود.


ماهینی که در فصل گذشته با توجه به کمبود بازیکن در پست دفاع چپ، دفاع میانی و هافبک نیز برای تیم به میدان رفته بود، می‌توانست در روزهای سخت کنونی که تیم با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است، این مساله را برطرف کند که البته با اعتمادی که از سوی برانکو ایوانکوویچ متوجه خود می‌بیند، امیدوار است روزهای کابوس وار مصدومیت را به پایان برساند.






نظـــرات شمـــا