کد خبر: 22302
تاریخ انتشار: شنبه 11 اسفند 1397 - 08:40   2 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمرینات خوب و با روحیه ای را پشت سر گذاشتیم و بدنبال سه امتیاز در بازی با خونه به خونه هستیم

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ علی اصغر کامیاب سرپرست شاهین شهرداری بوشهر در مورد آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی یکشنبه آینده با خونه به خونه بابل گفتگویی تلفنی با برنامه رادیویی جمعه شب ها با ورزش داشت گفت: بعد از بازی با آلومینیوم اراک بازیکنان شاهین تمرینات را با روحیه ای بالا پشت سر گذاشتند و وضعیت خوبی داریم و بدنبال پیروزی در بازی خانگی یکشنبه آینده با خونه به خونه بابل هستیم.

وی در مورد مصدومیت شعبانلو نیز گفت که میلاد همچنان مصدوم است و پزشک به وی گفته است باید عمل کند.

در مورد بازی قبل با آلومینیوم اراک هم باید عرض کنم که آلومینیوم یکی از تیم های خوبی دفاعی است که در هشت بازی آخر خود در لیگ فقط یک گل خورده دریافت کرده است و در نیم فصل دوم تیم ها سخت امتیاز از دست میدهند و امیدوارم بچه ها در بازی یکشنبه تساوی با اراک را در بازی با خونه به خونه بابل جبران کنند.

فاصله ما با تیم صدرنشین فقط ۳ امتیاز است و تیم های مدعی دیگر بازیهای سختی نسبت به ما در ادامه رقابت ها دارند و ما می توانیم که لیگ برتری شویم.

وی از هوادارن شاهین هم درخواست کرد تا لحظه آخر تیم را تشویق و حمایت کنند.

لازم به ذکر است شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول،یکشنبه 12 اسفند از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان خونه به خونه بابل است






نظـــرات شمـــا