کد خبر: 22315
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اسفند 1397 - 21:20   3 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم رفته رفته به روند مطلوب خود در بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور نزدیک می شود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالله ویسی روز یکشنبه پس از پس از برد یک بر صفر تیمش برابر خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران افزود: تیم شاهین بوشهر بسیار بهتر از هفته گذشته ظاهر شد و توانست با خلق موقعیت های خطرناک دروازه حریف را تحت فشار قرار دهد.

وی بیان کرد: بازیکنان شاهین بوشهر امروز با تمام توان برابر حریف ظاهر و هواداران نیز در طول 90دقیقه بی امان تیم خود را تشویق کردند که این امر منجر به پیروزی ارزشمند شاهین در برابر خونه به خونه شد.

ویسی ادامه داد: برد تیم شاهین و متوقف شدن حریفان بدون شک به نزدیک شدن این تیم به صدر جدول کمک می کند.

وی اظهار داشت: تیم شاهین هفته گذشته با توجه به تساوی برابر تیم آلومینیوم و متوقف شدن رقیبان این تیم یک گام به صدر جدول نزدیک شد و امید می رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ویسی تاکید کرد: بعد از هر بازی باید به فکر بازی آینده بود از این رو باید از هم اکنون خود را مهیای دیدار با نود ارومیه کنیم.

وی گفت: بازیکنان شاهین در بازی های بیرون از خانه استرس و فشار کمتری دارند که در این راستا تلاش می شود با نهایت تمرکز و توان برابر نود ارومیه صف آرایی کنیم.






نظـــرات شمـــا