کد خبر: 22317
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اسفند 1397 - 22:00   3 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: این تیم در دیدار با شاهین بوشهر مستحق کسب نتیجه پیروزی سه بر یک بود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: خونه به خونه امروز موقعیت های گلزنی متعددی ایجاد کرد و تنها از روی یک اشتباه تیمی دروازه خود را باز شده دید.

وی بیان کرد: شاهین در جایگاه دوم جدول و خونه به خونه در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد ولی با این حال خونه به خونه به مراتب بهتر از حریف ظاهر شد.

میثاقیان ادامه داد: بازیکنان خونه به خونه باور برد برابر شاهین را نداشتند و همین باعث شد تا نتوانند برابر حریف پیروز شوند.

وی که در اواسط لیگ به تیم خونه به خونه پیوسته، گفت: چنانچه لیگ یک دوباره شروع شود با توجه به ظرفیتی که در بازیکنان تیم وجود دارد می توانم خونه به خونه را قهرمان لیگ کنم.

میثاقیان که به دلیل محرومیت این بازی را از روی سکوها دنبال می کرد اظهار داشت: خیلی ناراحتم که به این شکل از کنار زمین اخراج می شوم زیرا در بازی امروز با قرار داشتن در کنار زمین بدون شک می توانستم کمک بیشتری به تیم ارائه کنم.

وی گفت: مربیان از روی استرس و فشاری که دارند بطور ناخواسته از محوطه قانونی خارج می شوند که این امر نباید منجر به اخراج آنان شود.

میثاقیان در ارتباط با نحوه بازی شاهین بوشهر گفت: تیم شاهین امروز خوب بازی نکرد و در صحنه های زیادی از سوی تیم خونه به خونه زیر فشار بود.

وی افزود: خاطرات خوبی با بوشهر و تیم شاهین دارم و در زمان حضور شاهین در لیگ برتر موفق شدم این تیم که در رده شانزدهم جدول قرار داشت را در لیگ نگه دارم و مردم این شهر را خوشحال کنم.

میثاقیان گفت: شاهین تیمی دوست داشتنی برای مردم بوشهر است و آنها همواره از این تیم حمایت می کنند.






نظـــرات شمـــا